به گزارش ایرنا، سعید ناجی روز یکشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان در سالن مدیریت بحران افزود : نهادها برنامه های قابل اطلاع رسانه ای را ارایه دهند، زمانی که برنامه ای برای ارایه نداشته باشند نشان از بی انضباطی و سردرگمی اداری در برنامه های آن دستگاه است.
وی بیان کرد : کسانی که توانایی مدیریت و هدفگذاری امورات دارند در جامعه حضور داشته باشند.
وی با اشاره به مقطع حساس کنونی کشور ، تصریح کرد : با توجه به زمان و سرعت تحولات، جایز به کم توجهی به خواست و مطالبات مردم نیست.
وی تصریح کرد : شورای اطلاع رسانی باید در زمینه پیوند امنیت ملی و حوزه افکار عمومی فعالیت بیشتری داشته باشند‌.
ناجی با اشاره به تلاش هایی که توسط رسانه های معاند برای نشان دادن ناکارآمدی نظام در حال اجراست ، تصریح کرد : غفلت هایی که در گذشته وجود داشت به نوعی زمینه و اسباب را برای این رسانه ها فراهم ساخت، تا به دولت که شاکله نظام است، ضربه بزنند.
وی خاطرنشان کرد : دشمنان با آگاهی از این قضایا، نارضایتی مردم را به سمت حوزه مدیریتی سوق می دهند تا مزاحمت هایی را برای آنان ایجاد کنند.
معاون استاندار سمنان ادامه داد : در شرایط کنونی روشن بینی افکار عمومی با حوزه امنیت ملی به شکل جدی پیوند خورده است.
ناجی به لزوم ترمیم حوزه های آسیب دیده افکار عمومی تاکید و اضافه کرد : حوزه آسیب دیده افکار عمومی باید تقویت گردد تا گامی موثر در حوزه امنیت نظام برداشته شود.
به گفته وی موقعیت شناسی شرط اول یک مجموعه هوشیار است و اختلاف نظرها همواره بوده اما در زمان حاضر باید منافد نفوذ نا امیدی که دشمنان به جامعه تزریق می‌کنند، را به جامعه بست و این مهم نیازمند به هوشیاری، دقت و مراقبت است‌.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان یادآور شد : ارایه درست تصویر و اطلاعات به مردم باید به گونه ای باشد که منتج به تشویش اذهان عمومی نباشد.
وی تصریح کرد : توجه به افکار عمومی اصلی است حیاتی که در طول سالها متاسفانه مورد غفلت واقع شده است و
دوره ای که در آن قرار داریم از حساس ترین دوره هاست که التهابات جدی را بوجود آورده است بنابراین باید به حقوق مشروع و شهروندی مردم بیش از پیش توجه شود.
به تاکید وی اگر نارضایتی های مردم با مشکلات گره بخورد، کار سخت می شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اضافه کرد : رسانه هایی که به قواسالاری و پرداختن به موضوعاتی که تشویش اذهان عمومی را به دنبال دارد به ویژه در این مقطع حساس کنونی مورد کنترل قرار گیرد.
9181/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.