به گزارش ایرنا، جمشید تقی زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در سمنان افزود : در بخش تسهیلات بازنشستگان، با کمک 20 هزار میلیارد ریالی و از طریق یکی از بانک های عامل، از ابتدای مهر به 400 هزار نفر تسهیلات 50 میلیون ریالی با سود چهار درصد اعطا می شود.
وی تاکید کرد : در بخش خدمات سفر به بازنشستگان تلاش شد ارایه خدمات سفر از 100 هزار نفر به 200 هزار نفر افزایش یابد و مبلغ کمکی نیز از 6 میلیون و 400 هزار ریال به هفت میلیون و 600 هزار ریال افزایش یافت و همه هتل های جهانگردی کشور موظف شدند خدمات خود را با تخفیف 50 درصدی به بازنشستگان ارایه دهند.
وی با اشاره به این که بازنشستگان تا سن 60 سالگی یک چهارم و از 60 سالگی به بعد سه چهارم از درآمدشان را صرف هزینه های درمانی می کنند، تاکید کرد : به همت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بسته حمایتی از درمان بازنشستگان در قالب بیمه تکمیلی تا یک ماه آینده ارایه می شود تا از بیمه تکمیلی بیشترین استفاده را کنند.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور ادامه داد : این صندوق از دولت خواسته است در قالب مصوبه ای، در کشور بازنشستگان دستگاه های دولتی به اندازه شاغلان از خدمات سازمانی محل اشتغال خود بهره مند شوند.
استان 702 هزار نفری سمنان بیش از 18 هزار بازنشسته و 25 کانون بازنشستگی فعال با بیش از یک هزار و 700 عضو وجود دارد، 70 دستگاه اجرایی و شهرداری استان عضو صندوق بازنشستگی کشوری هستند.
6103/6026
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.