به‌گزارش ایرنا، سید حسن حسینی شاهرودی چهارشنبه شب در بیست و ششمین یادواره 94 شهید شرکت البرز شرقی در شاهرود افزود : مردم و مسوولان باید برای رهایی از این‌ مشکل اقتصادی در کنار هم و همدل باشند.
وی اظهارداشت : دونالد ترامپ افکار دیوانه وار دارد و در زمانی تهدید به حمله به کشور می کند و در بعضی وقت ها حرف از مذاکره می زند و‌ مسوولان ما‌ نباید به حرف های وی چندان توجه داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد : کشور اکنون با گرفتاری های زیادی مواجه است و باید مسوولان امر تدبیر و فقر و بیکاری را در ایران اسلامی ریشه کن کنند.
حسینی شاهرودی اضافه کرد : باید منویات رهبر انقلاب در بحث حمایت از کالای ایرانی، به عنوان راهبردی حکیمانه برای رفع گرفتاری های مردم است و آحاد مردم و‌ مسوولان باید به این رویکرد توجه بیشتری داشته باشند.
نماینده مردم شاهرود و‌ میامی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : شاهرود یکی از مناطق مظلوم و محروم‌ کشور است و‌ با وجود تخصیص نیافتن اعتبارات، مردم این منطقه به خوبی برای رونق کسب و کار تلاش کردند.
این نماینده مجلس ادامه داد : مردم منطقه کارخانه سیمان و فرودگاه را خودشان ساختند و شرکت البرز شرقی را تاکنون سرپا نگه داشتند و این امر نشان دهنده دغدغه آحاد جامعه برای پیشرفت روزافزون در این دیار است.
وی ادامه داد: مصوبه راه اندازی 2 منطقه ویژه اقتصادی در شاهرود و میامی داده شد و از دکتر ربیعی می خواهیم در اجرای این طرح به ما کمک کنند.
استان سمنان در هشت سال دفاع مقدس بیش از سه هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است‌.
در این آیین علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور داشت.
ربیعی عصر امروز به منظور شرکت در جلسه شورای اداری و افتتاح یک طرح تعاونی گردشگری در دامغان و شرکت در یادواره شهدای شرکت ذغال سنگ البرز شرقی به استان سمنان سفر کرد.
استان سمنان بیش از 702 هزار نفر جمعیت دارد.
6026/7339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.