محمد جعفر علیزاده روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا در سمنان افزود: نگاه دولت تدبیر و امید، ارتقا سلامت در جامعه است و در چهار ماه گذشته طرح های بسیار بزرگ درمانی در کشور به بهره برداری رسید.
وی اظهارداشت : بیمارستان های بروجرد، بانه و قرچک از جمله طرح هایی است که در چهار هفته گذشته به بهره برداری رسید که این امر نشان دهنده دغدغه دولت برای افزایش روز افزون رفاه اجتماعی است.
علیزاده ادامه داد : 9 بیمارستان دیگر هم عملیات ساخت آن به اتمام رسید و برنامه تجهیز آن در دستور کار قرار گرفته که با برنامه ریزی های انجام شده و همکاری وزارت بهداشت تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.
معاون وزارت راه و شهرسازی با بیان این این که عملیات ساخت 20 بیمارستان دیگر از شمال تا جنوب کشور در دست اجراست، گفت : بیمارستان مهدیشهر از جمله این طرح ها بوده که با پیمانکار و مسوولان استانی برای اتمام این طرح هماهنگ هستند.
علیزاده اضافه کرد : اکنون سه طرح عمرانی از سوی سازمان مجری تاسیسات وزارت راه و شهرسازی در سمنان در دست ساخت است که آن ها پیشرفت فیزیکی خوبی دارند.
معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد : براساس برنامه ریزی های انجام شده بیمارستان 85 تختخوابی مهدیشهر به 94 تخت افزایش می یابد و تخصص های پزشکی مانند زنان و زایمان، کودکان و جراحی داخلی در این مرکز درمانی انجام می شود.
این مسوول وزارت راه و شهرسازی ادامه داد : ندامتگاه 300 نفره سمنان هم براساس اجرای طرح های توسعه ای ،گام اول آن در سال جاری به اتمام می رسد و شروع عملیات ساخت گام دوم آن در سال آینده خواهد بود.
به گزارش ایرنا، محمد جعفر علیزاده به منظور بررسی روند ساخت ندامتگاه 300 نفر سمنان و بیمارستان 85 تختخوابی مهدیشهر روز گذشته به استان سمنان سفره کرد.
استان سمنان هشت شهرستان و بیش از 700 هزار نفر جمعیت دارد.
6026/7339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.