ابوالفضل حسن بیگی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : دولت دوازدهم در شرایط کنونی به دنبال برنامه ریزی و کمک به صنایع داخلی کشور است.
وی اظهارداشت : نهادهای اجرایی مربوط با ممنوع شدن واردات تعدادی از کالاها در چارچوب اقتصاد مقاومتی، به دنبال افزایش تولیدات داخلی و رونق اقتصادی در کشور هستند.
این نماینده مجلس اضافه کرد : در زمان حاضر برنامه دولت، کیفیت بخشی کالا و توجه به صنایع داخلی است که در این راستا برای سال 97 حدود 10 هزار 140 میلیارد ریال به صورت تسهیلات ارزان قیمت به این منظور در نظر گرفته است.
حسن بیگی ادامه داد : از این مبلغ 140 هزار میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت در اختیار اشتغال روستایی و بقیه برای صنایع شهری متوسط و بزرگ است.
وی خاطرنشان کرد : خوشبختانه با هماهنگی سه قوا، بخش قابل توجه ای از نگرانی مردم در خصوص مشکلات اقتصادی از بین رفته و چرخ سازندگی در جامعه سرعت خواهد گرفت.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : در حالی که دولت آمریکا تلاش کرد تا با خروج از برجام، اجماع جهانی علیه ایران ایجاد کند در این راه شکست خورده و ترامپ تنها مانده است.
وی اضافه کرد : با اعمال تحریم های جدید علیه ایران، بیشتر جنگ روانی است و در عمل شاهدیم که درآمد ریالی ایران در سه ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده و نفت و کالاهای ایرانی صادر می شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : رییس جمهوری، فردی مدیر، مدبر، عالم، حقوقدان و کارکشته است که در کنار هیات دولت، جمهوری اسلامی را در سطح بین المللی از تبحر بالایی برخوردار کرده است در حالی که ترامپ فردی پول پرست است که در برابر سیاست های ایران به زودی زمین خواهد خورد.
در استان بیش از 702 هزار نفری سمنان بیش از 2 هزار و 10 واحد صنعتی و تولیدی فعال است.
9856/6026
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.