به گزارش ایرنا، محمد کرم محمدی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان در فرمانداری با اشاره به جذب 45 درصد اعتبارات مشاغل خانگی استان در شاهرود، افزود در حوزه اعتبارات اشتغال پایدار روستایی 98 طرح به بانک های عامل ارسال و 345 میلیارد ریال جذب شده است.
وی مجموع اعتبارات سال گذشته شهرستان را 530 میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد : این در حالی است که از آغاز ساال جاری تاکنون 413 میلیارد و 710 میلیون ریال بین نهادهای اجرایی توزیع شده است.
معاون استاندار سمنان با اشاره خواسته های صنفی مردم خاطرنشان کرد : مدیران باید خواست ها و نیازمندی های مردم را در چارچوب قانون پاسخ دهند.
محمدی با تأکید بر ضرورت اطلاع رسانی اقدامات و دستاوردهای دولت ، یادآور شد : مطالبه گری باید در مسیر قانون باشد، تاکنون با هیچ خواست صنفی برخورد قهری نشده است.
فرماندار شاهرود در بخش دیگری به سخنان رییس جمهوری در جمع سفرا اشاره کرد و گفت : آقای روحانی با نطق انقلابی خود همه برنامه های ناجوانمردانه استکبار را بهم ریخت.
وی تصریح کرد: ممکن است افراد مغرضی در بدنه نظام برای ناکارآمد جلوه دادن آن نفوذ کرده باشند، مردم ایران شایسته بهترین خدمات هستند.
معاون استاندار سمنان با تأکید بر ضرورت تکریم ارباب رجوع در نهادهای اجرایی، یادآور شد: نظام حاکمیتی ایران مردم سالارانه است و تکریم نخستین وظیفه مدیران نسبت به ملت است.
محمدی با تاکید بر برنامه ریزی امور بر اساس اولویتها از سوی مدیران بیان داشت : برای طرح هایی که در دست اقدام است، از دیدگاه کارشناسان بهره برداری تا برگشت سرمایه سریع تر انجام شود.
امام جمعه شاهرود در این جلسه تأکید بر ضرورت از بین بردن سنت های بدی که ریشه در جاهلیت دارد، خاطرنشان کرد : راهکارهای خوبی را که دیگران پایه گذاری کرده اند، باید حفظ شود.
حجت الاسلام عباس امینی اضافه کرد : مدیران باید با اهل دانش و خرد مراوده زیادی داشته باشند چون همه به مشاوره نیاز دارند.
وی با بیان این که مسوولان در رعایت قانون پیشقدم باشند، تأکید کرد : در اقتصاد مقاومتی باید دستگاه های اجرایی پیشتاز باشند تا نتایج مطلوب بدست آید.
شهرستان شاهرود با 240 هزار نفر جمعیت و 53 هزار کیلومتر مربع در شرق استان سمنان واقع شده است.
7359/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.