به گزارش ایرنا، سردار روح الامین قاسمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود : انهدام باند مواد مخدر در چهار ماه امسال، 39 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان افزایش یافت.
وی اظهارداشت : 256 کیلوگرم انواع مواد مخدر در عملیات چند روز گذشته ماموران نیروی انتظامی کشف و ضبط شد که در 2 عملیات بخش مبارزه با مواد مخدر حاصل شد.
قاسمی بیان کرد : قاچاقچیان ، محموله مواد مخدر را در جنوب کشور بارگیری کردند و قصد توزیع آن در شمال کشور را داشتند که با رصد و پایش اطلاعاتی نیروی انتظامی، در سمنان شناسایی و دستگیر شدند.
وی خاطرنشان کرد : این محموله مواد مخدر شامل 221 کیلوگرم حشیش و بقیه از نوع تریاک بود که در این ارتباط
هفت قاچاقچی دستگیر و سه دستگاه خودرو ضبط شد.
فرمانده انتظامی سمنان با اشاره به ترفندهای قاچاقچیان در انتقال این محموله، اضافه کرد: خودرو قاچاقچیان مجهز به سامانه دودزا بود تا در زمان تعقیب و گریز با ماموران، بتوانند خود را نجات دهند.
وی در باره شناسایی یک کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی در استان ، اضافه کرد: ماموران نیروی انتظامی در شهرستان گرمسار کارگاه تولید ماده مخدر شیشه را شناسایی و طی عملیاتی 50 کیلوگرم این ماده صنعتی مخدر و محلول پیش ساز را کشف و تحویل مقامات قضایی دادند.
فرمانده انتظامی سمنان، بر تشدید برخورد قاطع با سوداگران مرگ تاکید و به شهروندان توصیه کرد در صورت اطلاع از هر گونه رفتار و فعالیت مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.
به گزارش ایرنا، در 2 سال گذشته کشف انواع مواد مخدر در استان سمنان بیش از صد در صد افزایش داشت.
استان سمنان هشت شهرستان و بیش از 700 هزار نفر جمعیت دارد.
6026/س.خ
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.