به گزارش خبرگزاری خبرانلاین مدیرتوزیع برق شهرستان گرمسار با بیان این مطلب گفت: اصلاح 15 دستگاه ترانس توزیع برق در این شهرستان، از جمله اقدامات به عمل آمده در مدت قید شده محسوب می شود.
حسین صفری با اشاره به این که 793 متر شبکه فشار ضعیف هوائی و زمینی احداث شده افزود: در مدت مذکور ، یک هزار و 25 متر شبکه 20 کیلوولت هوائی دایر گردیده است.
وی با عنوان این که طرح بهینه سازی 837 متر شبکه های توزیع برق به انجام رسیده تصریح کرد: عملیات احداث 700 متر کابل خودنگهدار توسط نیروهای اجرائی این مدیریت نیز به اجرا در آمده است.
وی اظهارداشت: در سه ماهه ابتدائی امسال، 71 دستگاه سرچراغ جدید به منظور ارتقای روشنائی معابر سطح شهرستان نصب شده است.
وی به اجرای 86 پروژه عمرانی برق رسانی در زمان ذکر شده اشاره نمود و اضافه کرد: به منظور بهره برداری از این پروژه ها ، مبلغ هشت میلیارد و 208 میلیون ریال اعتبار صرف گردیده است.
وی خاطرنشان کرد: نصب پست هوائی شهید غلامی با قدرت 250 کیلوولت آمپر ، اصلاح تابلو 20 کیلوولت پست زمینی نیروگاه، بهره برداری از دوفیدر پست 63 کیلوولت شهید احمدی و برقراری چهار دستگاه سکسیونر در گرمسار و ایوانکی ، به عنوان اهم اقدامات صورت گرفته در عرصه خدمت رسانی در سه ماهه نخست سال97 است.
وی بیان داشت: دایرنمودن خط ارتباطی فیدرهای روستاها و هنرستان ، توسعه شبکه فشار متوسط زمینی از پست 63 کیلوولت جنت آباد و دوفیدر از آن ، نصب سه دستگاه پست هوائی به منظور کاهش تلفات انرژی الکتریکی ، بهسازی شبکه 20 کیلوولت و فشار ضعیف روستای رشمه و همچنین بهینه سازی شبکه فشار ضعیف ورودی ایوانکی ، از مهم ترین فعالیت های برنامه ریزی شده در سه ماهه دوم سال جاری توسط این مدیریت به شمار می روند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 971192
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.