به گزارش ایرنا، سردار حسن حسن‌زاده روز یکشنبه در نشست شورای سیاستگذاری و راهبردی بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در دفتر امام جمعه سمنان با اشاره به اهمیت برگزاری جشن 40 سالگی انقلاب، افزود: چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی گذشت و دستاوردهای انقلاب باید به صورت هدفمند و گسترده‌تر تببین و اطلاع رسانی شود.
وی برگزاری مطلوب برنامه‌های بزرگداشت سالگرد انقلاب اسلامی را پاسخی به یاوه‌گویی بیگانگان که سعی در تضعیف نظام اسلامی دارند، ذکر کرد.
حسن‌زاده با تأکید به ضرورت مشخص شدن اعضای کارگروه و واگذاری مسوولیت به اعضای آن تصریح کرد: با توجه به فرصت محدود باید سعی شود اعضا در ایفای نقش خود مجدانه ورود پیدا کنند و باید با اتخاذ تصمیمات درست این آیین متفاوت ‌از سالهای گذشته برگزار شود.
فرمانده سپاه قائم (عج)استان سمنان خاطرنشان کرد: اجرای این برنامه‌ها به صورت هدفمند دسیسه دشمنان را در این برهه زمانی که سعی دارند همه چیز را در کشورمان منفی جلوه دهند ناکام می‌گذارد .
وی نقش رسانه‌ها را در تبیین برکات و ثمرات انقلاب اثرگذار دانست و بر استمرار آن تأکید کرد.
به گزارش ایرنا، شورای سیاستگذاری و راهبردی بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و سعید ناجی معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری سمنان در دفتر امام جمعه برگزار شد.
ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در همه استان‌ها شکل گرفته و 12 کارگروه برای استان‌ها در نظر گرفته شد که مسوولیت آن بر عهده مدیران استانی است.
شعار امسال این ستاد 'افتخار به گذشته و امید به آینده' تعیین شد.
6026/م.ع
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.