محسن احمدی یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، تحویل هرچه سریع تراین شهرک ها توسط اداره کل مسکن و شهرسازی به شهرداری شاهرود را خواستار شد و افزود: با این وجود، در راستای رعایت عدالت در ارائه خدمت به شهروندان، بسیاری از کارها از جمله نظافت، برقراری سرویس رفت و برگشت، رسیدگی به بولوارها و معابر و درختکاری به طور پیوسته در این شهرک ها انجام می شود.
شهرک خیرساز کوثر224 واحد و شهرک فدک نیز که در قالب مسکن مهر احداث شده 500 واحد مسکونی دارد.
وی با تأکید بر اینکه باید در عمل عدالت محور بود، گفت: در نیازسنجی ها، موضوعات مختلف شهر مورد بررسی قرار گرفت و براساس اولویت بندی فعالیت ها آغاز شده است چرا که این امر سبب تقویت اعتماد مردم می شود.
شهردار شاهرود با بیان اینکه مردم به دلیل آنکه هزینه های شهرداری را به طور مستقیم تأمین می کنند، انتظار دریافت خدمات مطلوب دارند، افزود: در این راستا، دقت در روان سازی جریان امور اداری و سالم سازی فرایندها، 2 راهبردی است که برای جلب اعتماد مردم اجرایی شده چرا که بسیاری از انتقادهای مردمی نسبت به عملکرد شهرداری هم از همین بخش بود.
احمدی اضافه کرد: وقت مورد نیاز برای انجام هر فعالیتی در شهرداری مشخص شده و کارکنان این مجموعه باید با توجه به زمان بندی اعلام شده به مردم پاسخگو باشند و شماره های تماس مستقیم با شهردار نیز به منظور دریافت انتقادات و شکایات مردمی اعلام شده است.
وی درخصوص برخی سوء استفاده ها و ویژه خواری ها نیز یادآور شد: افرادی در گذشته در بیرون از شهرداری به این مجموعه چشم طمع داشته و فرصت هایی را برای خود تعریف کرده بودند و انتظاراتی را از درون مجموعه داشتند اما باید ریشه آن ها خشکانده شود و در این خصوص اجازه استفاده از هیچ گونه رانتی نه به داخل و نه بیرون مجموعه شهرداری شاهرود داده نمی شود.
احمدی از رسیدگی به فضای سبز و درختان بیمار سطح شهر خبر داد و گفت: فضای سبز شاهرود در مدت زمان 10 تا 15 سال مغفول مانده و آفت به درختان آسیب زده و به همین دلیل برگرداندن این فضا به حالت قبل بسیار پرزحمت است.
وی اضافه کرد: نهضت نجات چنارهای شاهرود بعنوان نمادهای شهر، به کمک گروهی از کارشناسان و محققان در این زمینه، از ابتدای تابستان آغاز شده است.
شهردار شاهرود تصریح کرد: فضای سبز در کنار تغییر سیما و منظر شهری با استفاده از عناصر آب، رنگ و نور و مبلمان مناسب، سبب می شود شهری شادتر داشته و مردم با روحیه بهتری در آن رفت و آمد کنند.
به عقیده اهالی شاهرود، درختان بلند و چندین ساله چنار ،شناسنامه و نمادی برای این شهر است.
خزان زودرس این درختان مشکلی است که در سال های گذشته فضای سبز شاهرود را تحت تأثیر قرار داده است.
بودجه امسال شهرداری شاهرود 135میلیاردتومان تعیین شده که نسبت به پارسال حدود 10درصد افزایش یافته است.
شاهرود با 150 هزار نفر جمعیت و 3500 هکتار مساحت در حاشیه شمالی دشت کویر و در دامنه‌های جنوبی رشته‌کوه البرز با ارتفاعی معادل 1380 متر از سطح دریا در شمال شرقی استان سمنان واقع شده است .
7359/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.