به گزارش ایرنا، سیدشهاب الدین چاوشی عصر روز شنبه در نشست شورای اداری سمنان در سالن یادگار امام(ره) استانداری افزود: کشور اکنون در شرایط خاص اقتصادی قرار دارد و راضی نگه داشتن مردم و بازگرداندن واحدهای صنعتی به چرخه تولید در اولویت قرار دارد.
وی اظهارداشت: قبل از مشکلات ارزی که برای کشور به وجود آمد، هدفگذاری صادرات کالا در بخش صنعت و معدن به میزان یک میلیارد دلار برآورد شد که با وجود مشکلات، برای تحقق این هدف در استان تلاش می شود.
استاندار سمنان خاطرنشان کرد: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان وعده به صفر رساندن آمار بیکاری در استان را دادند که امیدواریم این راهبرد در چند سال آینده محقق می شود.
وی ادامه داد: ریشه کنی فقط مطلق از وعده های رییس جمهوری است که باید نهادهای اجرایی با تلاش فراوان برای تحقق وعده های دکتر روحانی در استان تلاش کنند.
چاوشی بیان داشت: تفاهم نامه ای با سازمان فنی و حرفه ای کشور امضا شد و این نهاد و با همدلی سایر دستگاه های اجرایی رویکرد هر سمنانی یک مهارت در استان اجرایی می شود.
وی با تاکید بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت های بانوان در مدیریتهای اجرایی گفت: بانوان توانمند استان به منظور بهره گیری از اندیشه های این قشر در مسوولیت های مدیریتی بکار گرفته شوند.
دراین جلسه معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده شرکت دارد.
ابتکار صبح امروز از کارگاه صنایع دستی و فروشگاه تعاونی زنان در شهرستان سرخه بازدید کرد.
نشست با احزاب و تشکل‌های غیردولتی استان سمنان از دیگر برنامه‌های سفر یکروزه ابتکار در سمنان است.
از 702 هزار نفر جمعیت استان سمنان حدود 346 هزار نفر معادل 49.2 درصد را زنان تشکیل می دهند که 278 هزار نفر در شهر و 47 هزار نفر ساکن روستاها هستند
استان سمنان بیش از 700 هزار نفر جمعیت دارد.
6026/7339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.