به گزارش ایرنا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان روز چهارشنبه در این آیین که در سالن همایش های این نهاد برگزار شد، گفت: این نهاد در کنار برنامه های جامع در بخش های امداد و نجات در اجرای طرح های خیرخواهانه و خداپسندانه هم در استان پیشگام است.
حسن شکراللهی افزود: هدف از برگزاری این همایش بیان اقدامات ارزشمند و خیرخواهانه خیران برای ترغیب جوانان به کارهای نیک است.
وی بیان داشت : جمعیت هلال احمر با شعار بشر دوستی، کمک به صلح و کم کردن دردهای بشر بدون هیچ چشمداشتی فعالیت می کند.
وی با بیان این که این جمعیت حلقه ارتباطی بین خیرین و نیازمندان را تقویت می کند، خاطرنشان کرد: از توان خیران استان برای رفع نیاز محرومان در جامعه باید بهره برد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان ادامه داد: مشارکت خیران اقدامی موثر و خداپسندانه در تسکین درد نیازمندان و حادثه دیدگان است.
شکراللهی تصریح کرد: کمک های این جمعیت تنها محدود پرداخت وجه نیست و بکارگیری نیروهای متخصص، ارایه آموزش به نیازمندان، در اختیار گذاشتن مکان دایمی و موقت برای ارایه خدمات از جمله اقدامات خیرخواهانه این نهاد است.
وی بیان کرد: باید در کنار کمک های مستقیم شاهد فرهنگ سازی در این زمینه باشیم.
به گزارش ایرنا، آیین گلریزان جمعیت هلال احمر سمنان با حضور خیران و تقدیر کمک های داوطلبانه آنان در سالن شهید مطهری واقع در سمنان برگزار شد و همزمان با برگزاری این آیین، تجلیل و تقدیر از 70 خیر و داوطلب برتر عضو جمعیت هلال احمر سمنان انجام شد.
در این آیین گلریزان، 12 میلیارد ریال کمک غیرنقدی و سه میلیارد و 500 میلیون ریال کمک نقدی از سوی خیّران به افراد نیازمند اهدا شد.
به گزارش ایرنا، چهار میلیارد و 500 میلیون ریال کمک‌های نقدی مردم استان سمنان از طریق پایگاه‌های این جمعیت برای هموطنان زلزله‌زده کرمانشاه جمع‌آوری شد.
120 نیروی داوطلب جمعیت هلال احمراستان سمنان در 64 پایگاه دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی این جمعیت از روزهای بعد از زلزله کرمانشاه فعالیت داشتند.
هموطنان گرفتار درحوادث مختلف می توانند از طریق شماره 112 سامانه امداد و نجات هلال احمر، از خدمات این نهاد بهره مند شوند.
6026/س.خ
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.