'سیدضیاء هاشمی» در دیدار سیدشهاب الدین چاوشی استاندار سمنان افزود: نقد منصفانه بزرگترین خدمت به دولت است زیرا علاوه بر بیان دلسوزانه و مشفقانه مسایل و مشکلات، راهکار حل و رفع مشکلات و کاستی ها را نیز ارائه می کند.
وی در این دیدار که روز سه شنبه برگزار شد، تاکید کرد: برهمین اساس، برآیند نقد سازنده مبتنی بر شناخت نقاط ضعف و قوت دستگاه های اجرایی و خدمات رسان، بستر مناسبی را برای توانمندی و کارآمدی بیشتر و بهتر دولت فراهم می کند.
هاشمی با بیان اینکه ایرنا خبرگزاری دولت و صدای ملت است، گفت: خط مشی خبرنگاران ایرنا در تولید محتوا، حرفه ای و تخصصی است و هیچ گاه به موضوعات نگاه سیاسی و جریانی ندارند.
مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه کارکرد روابط عمومی ها و رسانه ها مکمل یکدیگر است، خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید نقش جریان سازی و اطلاع رسانی رسانه ها را به خوبی شناخته و درک کنند و بدانند که رسانه، روابط عمومی نیست.
«سیدشهاب الدین چاوشی» استاندار سمنان نیز در این دیدار بر اطلاع رسانی درست و به موقع از خدمات دولت در استان های مختلف کشور تاکید کرد و گفت: نقش ایرنا دراین زمینه بسیار مهم و قابل توجه است.
وی اظهار داشت: ایرنا به واسطه بهره مندی از توانمندی های ویژه در داخل و خارج کشور، قابلیت منحصر به فردی برای تقویت مواضع دولت در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دارد.
چاوشی با بیان اینکه نقد دستگاه های اجرایی موجب بهبود عملکرد آنها می شود، افزود: البته باید توجه کنیم که رعایت اصل انصاف و دلسوزی لازمه اثربخشی نقد و نقش آفرینی رسانه در رشد و توسعه کشور و موفقیت مدیران در مسیر خدمت رسانی به مردم است.
استاندار سمنان با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی، ضمن دیدار و گفت وگو با مدیرعامل ایرنا از بخش های مختلف این سازمان خبری نیز دیدن کرد.
تهرام/7244**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.