به گزارش ایرنا، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در نمازجمعه این هفته سمنان افزود: نهادهای اجرایی که بیت المال را در اختیار دارند باید به صورت مطلوب آن را هزینه کنند و نباید اعتبارات در طرح هایی هزینه شود که هیچ نفعی برای ملت ندارد.
وی اظهارداشت: آمریکا جنایتکار و رییس جمهور کنونی آن، خصومت های فراوانی با ملت ایران دارند و با تهمت های بی اساس درصدد کینه توزی با نظام هستند.
وی خاطرنشان کرد: سخنان آمریکا در مجامع بین المللی در قالب حمایت از حقوق بشر همانند گرگی است که در لباس میش بر جهانیان و مردمان آزادیخواه جهان ظلم روا می دارد.
امام جمعه سمنان ادامه داد: هزاران نفر از شخصیت های برجسته نظام جمهوری اسلامی در چهار دهه اخیر به واسطه جنایت های آمریکای ملعون به شهادت رسیدند و اکنون رییس جمهور آمریکا دم از حمایت از کشورهای خاورمیانه می زند.
شاهچراغی با اشاره به واقعه هفتم تیر اضافه کرد: شهید بهشتی به واسطه آشکار کردن جنایت های آمریکای ملعون در دفتر حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسید و این جنایت بزرگ استکبار ‌جهانی هیچگاه از یاد مردم ایران نخواهد رفت.
وی بیان داشت : قوه قضاییه تیغ برنده و مظهر اقتدار نظام است و همه باید حرمت این قوه را نگه داریم زیرا رهبر انقلاب بارها از دستگاه قضایی و شخص آیت الله صادق لاریجانی تعریف و تمجید کردند.
شاهچراغی تصریح کرد: قوه قضاییه باید با اقتدار با اخلال گران اقتصادی در کشور برخورد و افرادی که به ملت ایران خیانت می کنند را مجازات کند.
امام جمعه سمنان گفت: انقلاب ایران اکنون چهل ساله شد و با اقتدار به راهی که در پیش گرفته ادامه می دهد اما دشمن با وجود گذشت چهار دهه، هنوز ملت ایران را رها نکرده است.
شاهچراغی اظهارکرد: حفظ انقلاب اسلامی برهمه واجب است چرا که بیش از 250 هزار تَن برای اقتدار این نظام به شهادت رسیدند.
امام جمعه سمنان افزود: پشتیبان واقعی ولایت مطلقه فقیه باشید و آحاد جامعه از منویات امام راحل و امام خامنه ای برای توفیق روز افزون در جامعه پیروی کنید.
امام سمنان در بخشی دیگری با اشاره به وجود برخی مشکلات در جامعه گفت: آیا مردم انقلاب کردند که بر آنها ظلم بشود، مردم چه گناهی کردند، چرا نهادهای مسوول جلوی گرانفروشی را نمی گیرند، مسوولان به فکر معیشت مردم باشند.
6026/7339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.