سعید اسمعیل پور روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: آتش سوزی انبار شرکت چوب تراش نقطه از ساعت 23 و 21 دقیقه دوشنبه شب به آتش نشانی اعلام شد که پنج ایستگاه به طور کامل برای مهار این آتش سوزی اعزام شدند.
وی اظهارداشت: تلاش ماموران آتش نشانی از شب گذشته تا اکنون با مهار کامل آتش ادامه داشته است و ماموران اکنون در حال لکه‌گیری نهایی هستند و اتمام عملیات هنوز اعلام نشده است و ماموران در صحنه حضور دارند.
وی با اشاره به این که علت این آتش سوزی گسترده باید پس از اتمام عملیات به صورت دقیق کارشناسی شود، خاطرنشان کرد: این آتش سوزی به حدی گسترده بود که علاوه به 30 مامور و تمام خودرو و تجهیزات چهار ایستگاه آتش نشانی شهرداری و یک ایستگاه شهرک صنعتی سمنان، 20 مامور آتش نشانی از دامغان، سرخه و مهدی شهر برای مهار این آتش به کار گرفته شدند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری سمنان با اشاره به این که با وجود وزش باد دوشنبه شب احتمال سرایت آتش به دیگر نقاط این واحد صنعتی و یا واحدهای صنعتی مجاور وجود داشت، تاکید کرد: ماموران با تلاش چندساعته آتش را مهار کردند.
اسمعیل پورادامه داد: به منظور مهار این آتش گسترده از تانکرهای آبرسانی شهرداری، شهرک صنعتی و استانداری استفاده شد و چند دستگاه بیل مکانیکی به کمک ماموران آتش نشانی در این حادثه آمد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری سمنان تاکید کرد: بررسی علت دقیق کارشناسی علت این آتش سوزی گسترده پس از اتمام مرحله لکه‌گیری و تکمیل عملیات انجام خواهد شد.
شرکت چوب تراش نقطه واحد پیشرفته و بزرگ تولیدکننده ورق های ام. دی. اف در شهر صنعتی سمنان است.
آتش نشانی سمنان چهار ایستگاه فعال با حدود 50 مامور در سه نوبت کاری دارد.
یکهزار و 800 واحد تولیدی و صنعتی در استان سمنان فعالیت دارد.
6103/6026
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.