به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدباقر عبدوس در نمازجمعه این هفته سمنان افزود : آمریکا ملعون در ‌چند دهه گذشته با دسیسه های مختلف درصدد تفرقه در جامعه ایران بوده است که با وجود تلاش های بسیار نتوانسته وحدت این کشور را از بین ببرد.
وی اظهارداشت: قبل از انقلاب اسلامی، آمریکا جنایتکار برای ملت ایران تصمیم گیری می کرد اما امروز می بینیم با اجرای قانون و مردم سالاری دینی انتخابات پرشور در کشور برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: اکنون آمریکا جنایتکار با تحریم و تحرکات اقتصادی درصدد تفرقه در بین مردم و جدایی ملت با نظام‌ جمهوری اسلامی هست که باید همه در برابر این کارشکنی ها هوشیار باشیم.
عبدوس ادامه داد: برای این عزت و سربلندی ایران اسلامی، جوانان این مرز و بوم خون ها دادند و رسالت و من و شما آن است که از این رشادت ها دفاع کنیم و راهشان را ادامه دهیم.
امام جمعه موقت سمنان اضافه کرد: به تعبیر امام خمینی(ره)‌ پیروزی جمهوری اسلامی نقطه عطف حکومت امام زمان(عج) است و باید با اتحاد از این نظام سرافراز حمایت کنیم.
وی تصریح کرد: وحدت مسوولان برای رفع مشکلاتی اقتصادی مثال زدنی است و باید آحاد مردم و نهادهای اجرایی با حمایت از کالای ایرانی از مشکلات سربلند بیرون بیاییم.
عبدوس ادامه داد: امروز دیگر زمان مخالفت نسبت به احزاب و جریان‌های سیاسی نیست و باید با وحدت مثال زدنی برنامه هایی که دشمنان برای تفرقه در کشور به کار گرفتند، خنثی کرد.
امام جمعه موقت سمنان بیان داشت: نهادهای اجرایی مسوول اصلی رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری در جامعه هستند و مسوولان هفتگی مهمترین دستاوردها و اقدامات خود را به مردم اطلاع رسانی کنند.
6026/7339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.