سرهنگ تقی کبیری روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: با افزایش سفر هموطنان از پیش از تعطیلات عید فطر، ترافیک در محورهای استان سمنان نیمه سنگین ولی روان است.
وی با اشاره به عادی بودن تردد در محور اصلی تهران- مشهد در محدوده استان ،خاطرنشان کرد: مسافران در برنامه ریزی برای سفر زمان مناسبی برای استراحت در نظر بگیرند و از رانندگی در ساعات طولانی خودداری کنند.
وی با اشاره به مناسب بودن شرایط جوی محورهای مواصلاتی استان سمنان، بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به ویژه رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه از سوی رانندگان تاکید کرد.
کبیری تاکید کرد: با توجه به بالابودن میزان واژگونی خودرو در محورهای ارتباطی استان ، مسافران عبوری با رعایت سرعت مجاز و استراحت لازم، به امنیت سفر خود و دیگر هموطنان کمک کنند.
رئیس پلیس راه استان سمنان بر خودداری از صحبت با تلفن همراه حین رانندگی و بستن کمربند ایمنی برای همه سرنشینان خودرو تاکید کرد و گفت: بیشترین تصادفات رانندگی در ساعات عصر و شامگاه و به دلیل خواب آلودگی رانندگان رخ می دهد، پس هموطنان در این ساعت با استراحت کامل به سفر خود ادامه دهند.
بیش از 600 کیلومتر از مسیر 900 کیلومتری تهران- مشهد از استان سمنان عبور می کند که به دلیل کویری بودن نیازمند برنامه ریزی مناسب مسافران برای داشتن استراحت لازم در فواصل رانندگی است.
سالانه دستکم 15 میلیون مسافر از محورهای ارتباطی استان سمنان عبور می کنند.
6103/6026
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.