حسن پیرچه روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نماز عید سعید فطر در سمنان ساعت هفت و 30 دقیقه در مصلا، شاهرود ساعت هفت در مصلای پیامبر اعظم(ص)، دامغان ساعت هفت و 30 دقیقه حد فاصل میدان شهدا تا میدان امام خمینی(ره) و گرمسار ساعت 6 و 30 دقیقه در میدان امام خمینی(ره) اقامه می شود.
وی اظهارداشت: نماز عید فطر در میامی ساعت هفت در مسجد جامع، در مهدی شهر ساعت هفت و 30 دقیقه در حسینیه المهدی(عج)، آرادان ساعت هشت در مسجد صاحب الزمان(عج) و در سرخه ساعت هفت و 30 دقیقه در حسینیه شهدا اقامه می شود.
وی خاطرنشان کرد: نماز عید فطر در بسطام ساعت هفت در صحن بارگاه مطهر امامزاده محمد(ع)، دیباج ساعت هشت در مصلای نماز جمعه، کلاته خیج ساعت هفت در حسینیه اعظم، شهمیرزاد ساعت هفت و 45 دقیقه در محل احداث مصلای نماز جمعه و در صورت نامساعد بودن هوا در مسجد ولی عصر و در ایوانکی ساعت هفت و 45 دقیقه در میدان امام خمینی(ره) اقامه می شود.
به گفته وی، نماز عید سعید فطر در بیارجمند ساعت هشت در مصلای در حال احداث، در مجن ساعت هفت و 30 دقیقه در بارگاه مطهر امامزاده ابراهیم(ع)، در درجزین ساعت هفت در مدرسه حضرت المهدی(عج)، در کلاته رودبار ساعت هفت در مسجد جامع و در رودیان ساعت هفت در مسجد جامع اقامه می شود.
مسوول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان خاطرنشان کرد: با توجه به همزمانی عید سعید فطر با روز جمعه و با اقامه نماز عید فطر، نماز جمعه اقامه نخواهد شد.
آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان میزان زکات فطریه در این استان را بر اساس قوت غالب، 60 هزار ریال اعلام کرد و میزان کفاره غیر عمد را به ازای هر چهار روز 60 هزار ریال، کفاره تاخیر را هر چهار روز 60 هزار ریال و کفاره عمد را به ازای هر چهار روز 60 هزار ریال عنوان کرد.
6103/6026
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.