ایرج رئیسیان چهارشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: بار‌ش های رگباری باعث تجمع آب در زیر پل حسن آباد در مسیر سمنان- آبگرم شد، با وجود اینکه جاده آسیبی ندیده است، پلیس راه برای امنیت تردد این مسیر را مسدود کرده است.
وی با اشاره به بارش های پراکنده در نقاط مختلف استان، اظهارداشت: عصر امروز بارش های رگباری در نقاط مختلف شهرستان شاهرود رخ داد ولی گزارشی از خسارت مخابره نشده است.
وی با اشاره به بارش های رگباری پراکنده در شمال شهرستان مهدی شهر، بیان کرد: بارش ها در شهمیرزاد و اطراف آن به صورت رگباری بارید ولی خسارتی تا این زمان گزارش نشده است.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان تصریح کرد: بر اساس پیش بینی هواشناسی سامانه فعلی بارشی تا عصر فردا پنجشنبه در استان سمنان ادامه می یاید.
رئیسیان ادامه داد: از روز سه شنبه بارش های خوبی در نقاط مختلف استان رخ داد که بیشترین میزان در لرد مهدی شهر به میزان 42 میلی‌متر، در چاشم مهدی شهر 40 میلی‌متر و در تاش شاهرود 20 میلی‌متر باران بارید.
هواشناسی استان سمنان در 72 ساعت گذشته نسبت به بارش های رگباری و وزش باد شدید هشدار داد و از شهروندان خواست تا در نزدیکی رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی توقف نکنند.
6103/6026
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.