به گزارش ایرنا، حشمت‌الله عسگری روز یکشنبه در هشتمین نشست کارگروه تخصصی اشتغال در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان، افزود: در ارتباط با طرح اشتغالزایی نشست های مفصلی با رییس جمهوری و دیگر مسوولان کشور برگزار شده است.
وی اظهارداشت: باید از ظرفیت های مختلف استان در کوتاهترین زمان ممکن بهره برد و طرح های اشتغال آفرین را در سمنان اجرا کرد.
عسگری تلاش مسوولان استانی و شهرستانی را برای جذب اعتبار با معرفی طرح‌های بزرگ ضروری دانست و تأکید کرد: فرماندار شهرستان‌ها در معرفی طرح‌های بالای 20 میلیارد ریال در بخش صنعت، کشاورزی و گردشگری تمرکز کنند و هر شهرستان حداکثر تا برگزاری کارگروه اشتغال بعدی، طرح‌های بزرگ و توجیه ‌دار معرفی کند.
سرپرست هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری سمنان فعالیت و مدیریت جهادی را در رسیدن به اهداف موثر دانست و تأکید کرد: مدیران با روحیه جهادی و انقلابی در معرفی و ارایه طرح‌های مطلوب اقدام کنند چرا که مجموع فعالیت‌ها، نماد عملکرد آنها محسوب خواهد شد.
عسگری با بیان این که این ماموریت از سوی رییس جمهوری و وزارت کشور ابلاغ شده و برای تحقق اهداف همه دستگاه‌ها ی اجرایی و بانک‌ها پای کار هستند، افزود: مدیران شهری باید برای دستیابی به اهداف بکوشند و پیگیر امور باشند.
سرپرست معاونت استانداری سمنان ادامه داد: تسهیلات روستایی تکلیف دولت و رییس جمهوری است و مشکلات اجرای این طرح در نشست کارگروه مطرح شود تا برای رفع آن راهکار ارایه شود.
تعهد اشتغال سال 96 دستگاه های اجرایی استان سمنان 10 هزار و 400 شغل بود که موفق به ایجاد 10 هزار و 700 شغل شدند، سمنان پس از استان مرکزی پایین ترین نرخ بیکاری کشور را دارد.
یکهزار و 800 واحد تولیدی و صنعتی در استان بیش از 700 هزار نفری سمنان فعالیت دارد.
6026/م.ع
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.