ساسان معین روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:مرمت و بازسازی زمین چمن فوتبال شهر کلاته رودبار، زمین چمن مصنوعی شهر امیریه، ساخت سالن ورزشی شهر دیباج، ساخت سالن ورزشی البرز شرقی و سالن ورزش باستانی و تأسیسات و سامانه موتور خانه استخر گلها و بهاران در مجموعه انقلاب شهرستان در حال انجام است.
وی اظهارامیدواری کرد با تخصیص اعتبار بتوان به زودی این طرح ها را با هدف ارتقاء ورزش شهرستان به بهره برداری برسد.
وی اظهارداشت: با پیگیری های نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی و اداره کل ورزش و جوانان استان، در چند سال گذشته تعداد هشت خانه ورزش روستایی به مجموعه شهرستان افزوده شده است.
معین ادامه داد: با افتتاح این خانه ورزش روستایی در روستاهای جزن، حیدرآباد، علیان، خورزان، رشم، مؤمن آباد، کلاته ملاء و حداده، این شهرستان اکنون 12 خانه ورزش روستایی دارد.
رییس اداره ورزش و جوانان دامغان تصریح کرد: امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم، خانه ورزش روستایی را برای روستا های دیگر شهرستان فراهم کنیم تا ورزش دوستان در روستاها بتوانند با امکانات روز، به ورزش و سرگرمی بپردازند.
وی به امکانات این خانه های ورزش روستایی اشاره و اضافه کرد: تجهیز خانه ورزش روستایی با اعتبارات استانی و برای هر خانه، حدود 40 میلیون ریال هزینه شده است که در این خانه های ورزش، امکاناتی اعم از تشک، میز پینگ پنگ، دارت، فوتبال دستی، میز شطرنج، تور والیبال و توپ های ورزشی قرار دارد.
استان سمنان بیش از 30 هزار ورزشکار سازمان‌یافته دارد .
9856/6026
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.