ابوالفضل حسن بیکی روز جمعه در جمع راهپیمایان روز قدس این شهرستان در مصلای امام خمینی(ره) دامغان، افزود: امروز بسیاری از کشورهای آسیا، آمریکای لاتین، آفریقا و اروپا فریاد 40 ساله ایران را شنیده و ظلم ظالمان را درک کرده و مظلومیت ملت فلسطین را فریاد می زنند.
وی خاطرنشان کرد: امروز جهان حرکت ایران را مشاهده می کند که علیه اسراییل جنایتکار قیام کرده است و دست از این اقدام خود برنمی دارد تا زمانی که زمین از وجود اسرائیل پاک شود و امام زمان ظهور کرده و جهان را سراسر عدل کند.
وی خاطرنشان کرد: بیش از 70 سال است مسلمانان علیه ستمکاران می جنگند و شاهدیم که ملت ها برای نابودی اسرائیل در همه صحنه ها با این رژیم می جنگند.
حسن بیکی تصریح کرد: امروز بزرگترین تظاهرات قرن در لندن علیه اسراییل انجام می شود که نتانیاهو از این تظاهرات اروپا، دستپاچه و نگران شده است.
وی تصریح کرد: امروز پرچم اسلام به دست مردی از سلاله حضرت زهراست که در زمان سخن گفته و در زمان می اندیشد و تصمیم می گیرد و مستضعفان جهان او را رهبر خود می دانند که او کسی نیست جز رهبر فرزانه انقلاب، حضرت خامنه ای که فردی بی بدیل بوده و ولی فقیه بی نظیر است.
حسن بیکی جهاد اصغر ملت ایران را در جنگ تحمیلی و جهاد کبیر را حل مشکلات اقتصادی کشور دانست و گفت: امروز ایران روزانه 800 میلیون مترمکعب گاز و چهار میلیون و 200 هزار بشکه نفت تولید می کند که این مبین ثروت کشور است که با این ذخایر فراوان هیچ گاه فقیر نمی شود و نیاز به توجه مسوولان و تدبیر آنان در رسیدگی به امور مردم دارد.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز با گذشته تفاوت کرده است و بنا به دستور رهبری، باید بنیه دفاعی کشور بومی شود تا قدرت نظامی ما به جایی برسد که دنیا از قدرت ایران بترسد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: به فضل پروردگار اکنون در جایگاهی قرار داریم که از 15 کشور منطقه در 13 کشور آمریکایی ها حضور دارند اما پایگاه آنان زندان آنها شده است چرا که تمامی پایگاه آنان در تیررس موشک های ایران است.
راهپیمایی روز قدس امروز در 60 نقطه استان سمنان برگزار شد.
9856/6103/6026
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.