به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده روز جمعه در جمع راهپیمایان روز قدس شهرستان سمنان در مصلی این شهر افزود: حمایت از مردم مظلوم فلسطین خواسته خداوند است و در قرآن کریم تاکید فراوان شد تا مسلمانان از برادران و خواهران خود دفاع کنند.
وی اظهارداشت: مردم فلسطین باید صبور باشند و حق خود را از رژیم منحوس و غاصب اسراییل بگیرند.
وی خاطرنشان کرد: امام خامنه ای رهبر انقلاب در سخنرانی اخیر شجاعانه از مردم مظلوم فلسطین دفاع کردند و به حق ایشان جانشین امام راحل هستند.
علیزاده تصریح کرد: امروز دشمنان نظام از حمله نظامی به کشور ایران مایوس شدند و در ایران درصدد دوگانی و ایجاد تفرقه هستند.
نماینده ولی فقیه در فرودگاه های کشور تصریح کرد: باید در برابر یاوه گویی های دشمنان نظام، متحد باشیم و دشمنان درصدد رخنه در کشور هستند.
وی تصریح کرد: رییس جمهوری آمریکا در سخنرانی اخیرش گفت که بدترین تحریم ها را علیه ملت ایران وضع خواهیم کرد که باید به ترامپ می گوییم شما هیچگاه خواهان ملت ایران نبودید.
علیزاده تصریح کرد: با بازی های رسانه در جهان، استکبار جهانی، ایران هراسی و اسلام هراسی به راه انداخته است.
نماینده ولی فقیه در فرودگاه های کشور گفت: بعضی از مسوولان خواسته یا ناخواسته صحبت های دشمن شادکن در سخنرانی های بیان می کنند و امروز ملت ایران در راهپیمایی روز قدس، اقتدار ملت ایران را به دشمنان نشان دادند.
وی ادامه داد: در برابر آمریکا و اسراییل نباید نرمش کرد و باید با اتحاد و وحدت باید در برابر یاوه گویی های آن ها ایستاد.
علیزاده تصریح کرد: استکبار جهانی و اسراییل به غیر از جنگ روانی اقدامی برای علیه ایران نمی توانند بکنند و باید به این یاوه گویان بگوییم که هیچ غلطی نمی توانید بکنید.
وی اضافه کرد: برای وجب به وجب این نظام جمهوری اسلامی خون ها داده شده و باید به دشمنان نظام بگویم که ملت ایران با جنگ روانی درجا نخواهد زد.
وی بیان داشت: اروپا هم قابل اعتماد نیست و در قضیه برجام ملت ایران را به بازی گرفتند و در منطقه از تروریست ها حمایت می کنند و باید دولت در برابر این کشور هوشیار باشد.
راهپیمایی روز قدس همزمان در 900 شهر ایران اسلامی و 80 کشور دنیا و 60 نقطه استان سمنان برگزار شد.
امام خمینی (ره) در سال 1358 آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس برگزیدند تا مسلمانان جهان، همبستگی خود برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین و حقوق قانونی آن ها را به صورت راهپیمایی به نمایش بگذارند.
6026/7339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.