محمد دستورانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بنیاد برکت ساخت مدرسه، تجهیز کلاس درس، هنرستان، آزمایشگاه، فضاهای تحصیلی، مدارس روستایی را در استان و با نگاه ویژه به مناطق محروم اجرا می‌کند.
وی اظهارداشت: برای اجرای این طرح ها یکصد میلیارد ریال هزینه از سوی بنیاد برکت پرداخت می‌شود که این اعتبارات تحولات خوبی در بخش آموزش ‌و پرورش استان ایجاد می کند.
وی با اشاره به کافی نبودن اعتبارات دولتی برای اجرای طرح‌های عمرانی در بخش مدرسه‌سازی، خاطرنشان کرد: بنیاد برکت می‌تواند کمک بسیار خوبی در ساخت مدارس برای استان و مجموعه اداره کل باشد.
دستورانی با بیان این که در اواخر اردیبهشت امسال طرح آموزشی بنیاد برکت شامل دبستان 6 کلاسه و هنرستان دخترانه در گرمسار به بهره‌برداری رسید، گفت: افزایش سرانه آموزشی پس از اجرای طرح‌های بنیاد برکت در سمنان ارتقای چشمگیری می کند.
مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان سمنان ادامه داد: بنیاد برکت در قالب طرح‌های مختلف در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته فضاهای آموزشی ایجاد می‌کندکه این اقدام بسیار خداپسندانه و اجر اخروی دارد.
وی اضافه کرد: طرح مدرسه‌سازی در استان سمنان به همت بنیاد برکت رشد خوبی داشته و تعدادی طرح تحصیلی و آموزشی در گرمسار از سوی این نهاد در آینده ای نزدیک کلنگ زنی می شود.
در استان سمنان بیش از هشت هزار معلم، بیش از 110 هزار دانش آموز و هزار واحد آموزشی زیر پوشش آموزش و پرورش وجود دارد.
6026/7339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.