به گزارش ایرنا، حیدر آسیابی روز شنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی سمنان، افزود: دشمن به دنبال ایجاد جنگ روانی و جنگ اقتصادی علیه ایران اسلامی است و دراین میان، القای یاس و ناامیدی از سوی بخش های داخلی نباید برای جامعه رخ دهد.
وی با بیان این که آمریکا قصد دارد با جنگ روانی اقتدار از دست رفته اش را احیا کند، اظهارداشت: خروج یکطرفه آمریکا از برجام در همین مسیر انجام شد.
وی با تاکید بر این که برخی در داخل کشور به این دست مسایل دامن می زنند ، بیان کرد: بنا به فرموده رهبری، ریشه بیشتر مسایل و مشکلات فعلی کشور مسایل داخلی است ک باید با وحدت از میان برداشته شود.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان با تاکید بر این که در نشست های بررسی مسایل و مشکلات تولیدکنندگان بیشتر مسایل داخلی مطرح می شود تا خارجی، گفت: در استان هماهنگی مطلوبی بین سه قوا برای رونق تولید و روان شدن چرخه اقتصادی واحدها وجود دارد.
آسیابی با تاکید بر این که دستگاه قضایی استان حامی و پشتیبان بخش تولید است، خاطرنشان کرد: گاهی دیده می شود بخشنامه های داخلی برخی دستگاه ها با سیاست های کلان در رونق تولید تعارض دارد.
وی این تعارض را مانع برخی تصمیمات مفید در استان سمنان برای رونق تولید دانست و گفت: دستگاه ها و مدیران در ارتباط با سازمانهای مرکزی خود برای تعیین تکلیف این دست تعارض ها مذاکره داشته باشند.
دادستان عمومی و انقلاب استان سمنان یادآور شد: مشکلات شناسایی شده در بخش تولید باید با هم افزایی بخش های اجرایی داخلی برطرف شود و با بخش خصوصی در این شرایط ویژه همراهی ویژه شود.
در این نشست سیدشهاب الدین چاوشی استاندار سمنان، سیدحسن حسینی شاهرودی عضو کمیسیون اقتصاد و نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی به همراه تعدادی از مدیران دولتی و واحدهای تولیدی مسایل بانکی، بیمه و معارضات برخی طرح های اجرایی پیمانکاران بررسی شد.
استان سمنان بیش از یکهزار و 700 پروانه بهره برداری تولیدی دارد.
6103/6026
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.