به گزارش ایرنا،حجت الاسلام غلامرضا مهدوی نژاد در نمازجمعه این هفته سمنان افزود: به فرموده رهبری، آمریکا هیچ ‌گاه مورد اعتماد نیست و از دیرباز به فکر براندازی نظام جمهوری اسلامی بوده و وحدت ملی تمام توطئه‌های دشمنان را با شکست مواجه کرده است.
وی به سخنان رهبری در جمع مسوولان و بیانات ایشان در ماجرای برجام اشاره کرد و افزود : در تعبیری، رهبری، آمریکا را دشمن دیرینه معرفی کرده که با حربه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی سعی در براندازی نظام دارد که لازمه خنثی کردن این توطئه‌ها بصیرت و حضور مردم و تبعیت از رهبری است.
وی اظهارداشت: آمریکا قابل اطمینان نیست و نمی توان با او تعامل کرد و رهبری در این باره فرمودند تجربه برجام جواب کسانی است که می‌گفتند چرا با آمریکا مذاکره و تعامل نمی‌کنیم.
مهدوی‌نژاد تصریح کرد: تعامل با آمریکا بی فایده است و تنها راه ایستادگی و مقاومت است و اقتدار زمینه شکست و ضعف دشمن را فراهم می‌آورد.
خطیب موقت جمعه سمنان با اشاره به این که رهبری تعامل با اروپا را نیازمند تضمین و تعهد عملی دانست،خاطرنشان کرد: ما با اروپا دعوا نداریم اما به اتحادیه اروپا اعتباری نیست و باید تعهد عملی دهند که در صورت ایجاد مشکل از سوی آمریکا همسنگ با دولت آمریکا نخواهند شد.
وی با اشاره به ضرورت توجه مسوولان برای مشکلات اقتصادی ، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب مسأله اول کشور را اقتصادی عنوان کردند و با همه تلاش دولتمردان وضعیت اقتصادی تعریف ندارد و مردم در فشار و گرانی هستند و متولیان امر باید تصمیم جدی بگیرند.
وی ادامه داد : باید به این باور رسید مشکلات اقتصادی با امکانات داخلی قابل حل و با نسخه خارجی قابل درمان نیست.
مهدوی نژاد اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی را تنها راه نجات کشور برشمرد و افزود: فرهنگ استفاده از کالای ایرانی باید بین مردم ترویج یابد و مردم با خرید کالا از تولید داخلی حمایت کنند.
6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.