سید محمدرضا هاشمی روز پنجشنبه در گفت‌ و گو با ایرنا با اشاره به این که سلامتی و شادابی مردم استان از دغدغه‌های اساسی مسوولان است، افزود: تمام تلاش هیات ورزش های همگانی استان در راستای افزایش نشاط اجتماعی در جامعه است.
وی اظهارداشت : تلاش برای افزایش سلامت و شادابی افراد جامعه از مهم‌ترین دغدغه‌هایی است که در سال های اخیر فعالان و مسوولان عرصه ورزش پیگیر آن هستند.
وی جایگاه ورزش همگانی استان را در سال‌های اخیر مطلوب ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد : در سال 95 سمنان به صورت مشترک رتبه سوم کشوری را با به خود اختصاص داد.
به گفته وی اکنون ورزش همگانی در دورترین نقاط شهرهای استان فعال بوده و بیش از سه هزار برنامه در سال گذشته در ارتباط با ورزش‌های همگانی در سمنان برگزار شد.
هاشمی با بیان این که 28 کمیته با 60 رشته ورزشی در این رشته فعال هستند ، گفت: تمام باشگاهای ورزشی بانوان که در استان زیرمجموعه آمادگی جسمانی بوده و ورزش‌های ایروبیک، پیلاتس و کل ورزش کارمندان دولت زیر مجموعه یک کمیته ورزش‌های همگانی قرار دارند.
رییس هیأت ورزش‌های همگانی استان سمنان تعداد افراد سازمان‌یافته مراکز و باشگاه‌هایی که به صورت ثابت در این رشته ورزشی فعالیت می‌کنند را حدود 23 هزار نفر در قسمت بانوان و 22 هزار نفر را در قسمت آقایان اعلام کرد.
به گزارش ایرنا، سمنان بیش از 400 هزار شرکت‌کننده در ورزش همگانی دارد.
استان سمنان دستکم 30 هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.
6026/7342
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.