به گزارش ایرنا، سردار حسن حسن زاده روز چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه در حسینیه شهدای گمنام این نهاد، افزود : بدعهدی آمریکا در توافق نامه برجام اثبات غیرقابل اعتمادبودن آمریکا برای نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به توانمندی های روزافزودن ایران در عرصه های مختلف، اظهارداشت: اقتدار ایران در مبانی فکری فراتر از مرزها، توانایی در دانش و فناوری در کنار توانمندی دفاعی و موشکی، آمریکا را در موضع ضعف قرار داده است.
وی با بیان این که عصبانیت و پرخاش ترامپ به خاطر تامین نشدن اهداف آمریکا در برجام است، بیان کرد : ترامپ اعتراف دارد که برجام نتوانست شعار 'مرگ بر آمریکا' را در ایران از بین ببرد و از دید او برجام قادر به کاهش قدرت نفوذ ایران اسلامی در جهان نبوده و به همین دلیل پرخاشگری می‌کند.
حسن زاده، شناسایی و شناساندن ماهیت واقعی دشمن را اصلی‌ترین وظیفه رسانه‌ها دانست و گفت: رسانه‌های زیر نفوذ قدرتهای جهان اینگونه القا می‌کنند که خروج آمریکا از برجام از موضع قدرت بوده در حالی که عکس این ماجرا واقعیت دارد و رسانه های ایران در روشنگری این موضوع رسالت مهمی دارند.
فرمانده سپاه استان سمنان، تقابل بنیادین اعتقادی آمریکا، صهیونیسم و اروپا با ایران را محور اصلی اختلافات تاریخی آنها با انقلاب اسلامی دانست و افزود: وظیفه رسانه ها در کنار تبیین این مفاهیم، تاکید بر منافع، صلابت، اقتدار و وحدت ملی است و از سوی دیگر رفع مشکلات با همدلی همه باید مورد توجه باشد.
حسن زاده با تاکید بر این که معرفی و آگاهی‌بخشی به افکار عمومی درباره جنایت‌ها، کودک‌کشی و بدعهدی استکبار جهانی رسالت اخیر رسانه‌ها در شرایط کنونی است، خاطرنشان کرد : اختلاف سلیقه در مسایل کوچک منافاتی با منافع ملی ندارد.
وی تاکید کرد : رسانه‌های داخلی با تقویت روحیه عزت ملی و نشر راهبردهای رهبر انقلاب، وظیفه اصلی روشنگری خود را ایفا کنند.
وی با اشاره به این که ترامپ از این که برجام نتوانسته جلوی پیشرفت ایران اسلامی را بگیرد عصبانی است، تصریح کرد : رئیس جمهوری ایران بدعهدی آمریکا در برجام را بزرگترین تجربه تاریخی انقلاب عنوان کرد و نسل سوم و چهارم انقلاب در دوره خود شاهد این عهدشکنی آمریکا بود.
وی با بیان این که اگر از این تجربیات درباره بدعهدی دشمنان استفاده نکنیم ممکن است در برخی مسایل سیلی بخوریم، گفت : برخی در داخل کشور از دشمن انتظار بی‌جایی دارند در حالی که از دشمن فقط می‌شود انتظار دشمنی داشت.
فرمانده سپاه استان سمنان با تاکید بر اینکه باید از بدعهدی آمریکا در برجام به عنوان فرصت استفاده کرد، بیان داشت: مشکلات معیشتی اصلی‌ترین مساله کنونی جامعه است که باید با حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی و تاکید بر تحقق شعار سال در حمایت از کالای ایرانی بر این مشکل غلبه کرد.
فرمانده سپاه استان سمنان با یادآوری رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، افزود: سوم خرداد یادآور غرور ملی و صلابت دلاورمردان ایران در جنگ تحمیلی برای بازپس‌گیری خرمشهر بود.
استان سمنان در دوران دفاع مقدس سه هزار شهید و بیش از هفت هزار و 500 جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و در شاخص اعزام رزمنده و تعداد شهدا نسبت به جمعیت، از استان های برتر کشور است.
6103/6026
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.