غلامرضا کاتب روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : بزرگترین دلیل موضع گیری ترامپ در مقابل برجام این است که آن ها هنوز به درستی ملت با عزت و بزرگ ایران اسلامی را نشناخته اند.
وی اظهارداشت : خروج آمریکا از برجام، ایران اسلامی را متضرر نخواهد کرد زیرا ملت بزرگ ایران می دانند 40 سال است که آمریکا و استکبار جهانی با توطئه های مختلف در جهت آسیب زدن به آن تلاش می کنند اما با رهبری امام خامنه ای و هوشیاری مردم همواره در این افکار شوم خود شکست خورده اند.
وی خاطرنشان کرد : ما با برجام به دنیا ثابت کردیم که بر حرف خود ایستاده ایم و ملت ما بارها نشان داده اند که صلح دوست هستند و همواره به جوامع انسانی احترام گذاشته اند.
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که ملت ما نشان دادند که به تفکر مذاکره پایبند هستند ادامه داد : جهانیان بدانند اندیشه استقلال طلبی و عزت در وجود آحاد ملت ایران به خصوص جوانان موج میزند و در مقابل هر گونه تهاجم هم با قوت خواهند ایستاد.
کاتب اضافه کرد : موضع گیری روشنگرانه مسوولان نظام در مقابل استکبار جهانی و تصمیم گیری در خصوص برجام مورد حمایت مردمی قرار دارد و مردم حامی سیاست های نظام هستند.
وی تصریح کرد : ملت ایران باید هوشیار باشد و بداند که حضورش در میادین های مختلف وحشت را در دل دشمنان انداخته و باید قدردان این نعمت باشیم.
ترامپ روز سه شنبه هفته گذشته با تکرار اتهام ها علیه ایران، خروج واشنگتن از برجام و بازگشت تحریم‌های هسته‌ای ظرف مدت سه تا 6 ماه آینده را اعلام کرد و این در حالی است که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکنون 10 بار پس از اجرایی شدن برجام، پایبندی ایران را به این توافق بین‌المللی تایید کرده است.
6026/7339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.