به گزارش ایرنا، پرویز فتاح روز پنجشنبه در دیدار با سید شهاب الدین چاوشی استاندار سمنان در فرمانداری گرمسار افزود : دشمنان درصدد ضربه زدن به کشور و مردم هستند و باید دولت و مجلس با کمک به کمیته امداد برای رفع فقر در کشور تلاش کنند.
وی اظهارداشت: رییس جمهوری آمریکا با نقض برجام شرایط جدیدی را در کشور به وجود آورده که باید همه مسوولان برای کمک به رشد و شکوفایی بیش از پیش در ایران اسلامی تلاش کنند.
وی ادامه داد : در سال گذشته بیش از 350 میلیارد ریال از سوی مردم خیّر سمنان به مددجویان استان کمک شد که این امر نشان دهنده رویکرد مثبت آحاد جامعه برای کمک به همنوعانشان است.
فتاح اضافه کرد : همکاری بانک های برای ارایه تسهیلات به مددجویان کمیته امداد در سال گذشته بی نظیر بود و بیش از 19 هزار میلیارد ریال تسهیلات سال گذشته برای اشتغال آفرینی و موارد مختلف دیگر به مددجویان این نهاد با کارمزد بسیار کم پرداخت شد.
رییس کمیته امداد امام خمینی تصریح کرد : حدود 6 درصد از جمعیت کشور زیر پوشش کمیته امداد قرار دارد در حالی که این رقم در استان سمنان حدود سه درصد است.
فتاح اضافه کرد : مهارت آموزی و ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد از رویکرد اساسی این نهاد بوده که اجرای این طرح همکاری دولت و مجلس را می طلبد.
به گزارش ایرنا، 22 هزار و 756 نفر معادل سه درصد جمعیت استان سمنان زیر پوشش کمیته امداد هستند و ازخدمات این نهاد بهره مند می‌شوند از این تعداد هشت هزار و 600 خانوار در قالب 13 هزار و 640 نفر ماهانه از این نهاد مستمری دریافت می‌کنند.
استان سمنان بیش از 700 هزار نفر جمعیت دارد.
6026/7339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.