به گزارش ایرنا، محمد دستورانی پنجشنبه در آیین گرامیداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان نمونه شهرستان میامی در مجموعه ورزشی انقلاب افزود : فرهنگیان کشور با وجود مشکلات اقتصادی ، از مناعت طبع بالایی برخوردار بوده و برای رشد آینده سازان کشور از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.
وی با بیان این که ، معلمان ایران اسلامی زمینه ساز رشد وتربیت صحیح آینده سازان کشور هستند، ادامه داد: تعلیم و تربیت مولفه های اصلی برای رشد دانش آموزان بوده و توجه همزمان به آن ها الزامی است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان توجه به جایگاه معلمان را ضروری دانست وافزود: نواندیشی ، آسایش فکری و حمایت از معلمان نقش بسزایی در تربیت فرزندان کشور دارد .
دستورانی با بیان اینکه ، بنیان های فکری و فرهنگی جامعه نیاز به بازبینی و بازآفرینی دارد ، ادامه داد: معلمان پرچمداران حفظ فرهنگ در جامعه بوده و نقش اساسی در افزایش فرهنگ دانش آموزان و جامعه دارند.
دستورانی با بیان اینکه حدود 90 درصد مردم میامی را روستاییان تشکیل می دهند، بیان کرد: رویکرد اداره کل آموزش وپرورش استان سمنان برپایه عدالت فرهنگی و آموزشی بوده و روستاها اهمیت زیادی در این میان دارند .
عباس صایمی رییس اداره آموزش وپرورش میامی هم بر نقش معلمان در هدایت دانش آموزان تاکید کرد و گفت: فرهنگیان در کاهش معضلات اجتماعی و هدایت دانش آموزان نقش موثری دارند .
وی ادامه داد : برای تربیت صحیح دانش آموزان هماهنگی مدرسه و خانواده الزامی است .
دراین آیین از چند معلم نمونه شهرستان میامی تجلیل شد.
6هزارو 300 دانش آموز شهرستان میامی در82 آموزشگاه تحصیل می کنند.
در استان سمنان 110 هزار دانش آموز در حدود یکهزار واحد آموزشی تحصیل می کنند.
شهرستان میامی با هشت هزارو600 کیلومترمربع وسعت با استانهای گلستان ، خراسان رضوی و خراسان شمالی همسایه است .
7357/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.