به گزارش ایرنا، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در نماز جمعه این هفته سمنان در مصلی این شهر افزود : خارج شدن آمریکا از برجام نشان از بی بند و بار بودن استکبار جهانی دارد و این تهمت ها و خیانت های آمریکا بی پاسخ نمی ماند.
وی اظهارداشت: دستگاه دیپلماسی ایران با قدرت های جهانی مذاکره کرد اما باید در نظر گرفت که با دشمن نمی توان با نرمش برخورد کرد.
وی ادامه داد : سخنان رهبر انقلاب در رابطه با خارج شدن برجام ترامپ بسیار جالب و جامع بود و باید از خدا تشکر کنیم که چنین رهبری را به ما اعطا کرده است.
شاهچراغی تصریح کرد : منویات حکیمانه امام خامنه ای در بحث ادامه فعالیت ایران در اجرای توافقنامه برجام باید مورد عنایت مسوولان دستگاه دیپلماسی قرار گیرد و از ابتدا ایشان نسبت به بدعهدی آمریکا هشدار داده بودند.
امام جمعه سمنان تصریح کرد : اکنون جهان فهمیده است که نمی توان به آمریکا اعتماد کرد و باید با هوشیاری و توجه به منویات رهبر انقلاب توطئه های استکبار جهانی را خنثی کرد.
وی ادامه داد : کشورهای اروپایی هم قابل اعتماد نیستند و اکنون برجام نیمه جان شده است و باید با هوشیاری رویکرد کشورهای فرانسه، انگلیس و آلمان را در این توافقنامه هسته ای رصد کرد.
امام جمعه سمنان در خصوص برگزاری انتخابات در کشور لبنان اضافه کرد : پیروزی حزب الله در انتخابات مجلس لبنان نشان از اعتقاد راسخ مردم این کشور به منویات این حزب ارزشی دارد.
6026/7339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.