سیدحسن طباطبائیان در گفت و گو با ایرنا با بیان این که میزان خسارت وارده در دست بررسی است ، افزود : سه باب واحد مسکونی مجاور باغ بعد از نفوذ آب به داخل روستا به علت نداشتن استحکام و احتمال ریزش آن ، تخلیه شدند.
وی اظهارداشت : از ساعات اولیه بارش شدید باران، تمهیدات لازم به جهت آگاهی بخشی به افراد واقع در مسیر آب انجام و هشدارهای لازم داده شد که خوشبختانه تاکنون خبری از تلفات جانی به این مرکز گزارش نشده است.
وی ادامه داد : از ساعات اولیه بارندگی شدید ، فرماندار به همراه نیروهای حوادث غیرمترقبه و ماشین آلات سنگین در این روستا حاضر شدند و با انجام اقدامات امدادی ، سیل را مهار کردند.
وی خاطرنشان کرد : طبق پیش بینی هواشناسی، نیروهای هلال احمر ، راهداری ، نیروهای انتظامی و حوادث غیر مترقبه این شهرستان در حالت آماده باش درآمده اند.
معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری دامغان تصریح کرد : اکنون نیروهای امدادی و حوادث غیرمترقبه به همراه کارشناسان و ماشین آلات مربوطه در روستای زرگ آباد مستقر هستند و خدمات ارایه می دهند.
اکنون تردد در روستاهای اطراف این روستا ادامه دارد.
هواشناسی سمنان روز گذشته نسبت به وقوع سیل در این استان هشدار داده بود.
به گزارش ایرنا، سامانه هواگوی 134 آماده ارایه اطلاعات هواشناسی و پیش بینی های جوی استان سمنان در تمام اوقات شبانه روز است، اداره کل هواشناسی استان سمنان دارای 9 ایستگاه سینوپتیک، 15 ایستگاه اقلیم شناسی و 50 ایستگاه باران سنجی در نقاط مختلف است.
9856/6026
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.