حجت الاسلام علی شکری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا ، توسعه زیرساخت ها مانند راه اندازی سدها، جاده ها، نیروگاه ها ، برخورداری مردم از برق، گاز ، آب آشامیدنی و شبکه مخابرات را از جمله اقدامات مهم جمهوری اسلامی در 39 سال گذشته برشمرد.
وی همچنین آزادی بیان، توسعه در بخش درمان، سلامت و بهداشت و توسعه در زمینه فرهنگ و هنر را از برکات نظام جمهوری اسلامی ذکر کرد.
وی با بیان این که فقر و تنگدستی در تمام کشورهای جهان وجود دارد و مختص ایران نیست، اظهارداشت: مسوولان دستگاه های اجرایی باید تلاش کنند تا شکاف طبقاتی در کشور کاهش یابد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان تصریح کرد : باید برای برقراری عدالت و برخورداری آحاد جامعه از خدمات نظام جمهوری اسلامی و مهم تر کاهش شکاف طبقاتی بیش از بیش تلاش شود.
شکری ادامه داد: 12 فروردین یادآور انتخابی بزرگ و تجلی شکوه حضور مردم در تعیین نوع حکومت در کشور و طلیعه تحقق آرمان های جمهوری اسلامی است.
وی اضافه کرد : حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات 12 فروردین سال 58 مُهر تاییدی بر مقبولیت و مشروعیت نظام جمهوری اسلامی زده شدو این روز تجلی اراده ملت ایران برای برپایی حکومت مبتنی بر مردم سالاری دینی است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان تصریح کرد : 12 فروردین بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دومین مناسبت مهم کشور و یادآور خلق بزرگترین حماسه سیاسی کشور در تثبیت مردمی ترین نظام حکومتی در جهان به رهبری امام راحل است.
در 12 فروردین 1358 ملت ایران با رای 98.2درصد آرا به حکومت جمهوری اسلامی رای دادند و این روز بنام جمهوری اسلامی نامگذاری شد.
6026/7342
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.