سرهنگ حسن خسروجردی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: ساعت 20 و 20 دقیقه روز گذشته واژگونی خودرو سواری در کیلومتر 81 روستای دلبر واقع در بخش بیارجمند شاهرود، سه سرنشین این خودرو مصدوم شدند و دختر بچه سه ساله این سواری جان باخت.
وی اظهارداشت: از ابتدای طرح ترافیکی پلیس از 24اسفندماه96 تا کنون هشت نفر در محورهای استان سمنان جان باختند.
وی بابیان این که در اولین روز سال97، 9 مورد حادثه رانندگی در محورهای استان به وقوع پیوسته است، گفت: در این حوادث یک دختر بچه سه ساله جان باخت.
سرهنگ خسروجردی از وقوع 9 حادثه جرحی در نخستین روز سال97 در محورهای استان سمنان خبر داد و گفت: در این حوادث 25 نفر مجروح شدند.
رییس پلیس‌راه استان سمنان بابیان این که شعار نوروز طرح ترافیک پرهیز از خطر و آرامش در سفر انتخاب‌شده است،ادامه داد: با توجه به کویری و یکنواختی محورهای استان احتمال خستگی و خواب‌آلودگی وجود دارد و از رانندگان تقاضا داریم به محض احساس هوشیار نبودن در اولین توقفگاه استراحت و سپس طی مسیر کنند.
خسروجردی اضافه کرد: طی ایام نوروز در همه شهرها و روستاها امکان اسکان مسافران وجود دارد وگردشگران می‌توانند هنگام خستگی ضمن اقامت و بهره‌گیری از جاذبه های طبیعی و تاریخی شهرهای استان با هوشیاری کامل به مسیر خود ادامه دهند.
وی افزود: هم اکنون محور تهران به سمت مشهد شاهد ترافیک پرحجم ولی روان هستیم که رعایت فاصله طولی، قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از رفتارهای مخاطره آمیز می تواند خاطره سفر را دلنشین کند.
286 سانحه فوتی، جرحی و خسارتی در طی ایام نوروز 96 به وقوع پیوست و 28 نفر در محورهای استان سمنان جان باختند.
پلیس راه استان سمنان با 40 دوربین سرعت سنج ثابت، بر تردد خودروها در محورهای ارتباطی استان نظارت دارد.
سالانه دست کم 15 میلیون مسافر و گردشگر از محورهای ارتباطی استان سمنان تردد می کنند.
حدود 600 کیلومتر از محور تهران-مشهد در استان سمنان واقع شده است.
6026/7339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.