به گزارش ایرنا، سیدشهاب الدین چاوشی روز شنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی استان افزود : تحقق اقتصاد مقاومتی در زمان حاضر در قدم های اول است و برای تحقق آن در کشور به عنوان دایه دار تمدن نوین اسلامی باید بیش از بیش تلاش کرد.
وی ادامه داد : نظام جمهوری اسلامی امروز با کارآمدی مسوولان گره خورده است و اگر در انجام کار ها قصور و نبود انسجام باشد بدون شک با بحران ناکارآمدی روبه رو خواهیم شد.
وی اظهارداشت : مسوولانی که ناکارامد باشند بیش از دشمنان در ضربه زدن به نظام سهم خواهند داشت.
وی تصریح کرد : از ظرفیت مجموعه قضا در جهت هم افزایی و انسجام دستگاه های اجرایی برای حل مشکلات واحدهای تولید استان استفاده شود.
استاندار سمنان یادآور شد : سال جدید در استان باید تحول اقتصادی و معنوی صورت گیرد و به همین منظور ستاد خیرین استان برای رسیدگی به مشکلات و چاره جویی از نیازمندان در اواخر فروردین ماه سال آینده تشکیل خواهد شد.
چاوشی با بیان این که مشکلات اقتصادی زیادی در کشور وجود دارد ، گفت : یاس و ناامیدی آفت جامعه بوده و سر منشا بسیاری از آسیب های اجتماعی است و نباید بذر ناامیدی را در کشور پاشاند.
وی اضافه کرد : همه مسوولان برای افزایش امید و ارتقای نشاط جامعه کوشا باشند.
وی با تاکید بر خرید کالای ایرانی، خاطرنشان کرد : بازرسان نظارت بر کالا ها را افزایش دهند تا از ورود کالای قاچاق جلوگیری شود.
استاندار سمنان به احیای بافت تاریخی در استان و دردسترس قرار دادن عموم با هدف رونق اقتصادی و افزایش اشتغال تاکید کرد.
در استان سمنان یکهزار و 800 واحد تولیدی و صنعتی فعالیت دارد.
در سال 96 از 11 نشست شورای گفت و گوی برگزارشده 52 مصوبه تصویب شد که از این تعداد 29 مصوبه استانی و 23 مورد ملی بوده است.
6026/7342
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.