به گزارش ایرنا، حیدر آسیابی روز شنبه در سی و چهارمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی استان افزود : عمده مشکلات و گلایه واحدهای تولیدی مربوط به بخش های اجرایی و مدیریت کارهاست.
وی اظهارداشت : شاید تحریم ریشه اصلی مشکلات واحدهای صنعتی باشد اما بخش اعظمی از مشکلات مربوط به روند انجام کارهای اداری، بخشنامه جدید صادر شده و یا درست انجام نشدن بخشنامه هاست.
وی با اشاره به فرموده رهبری مبنی بر این که در کشور مشکل لاینحل وجود ندارد، ادامه داد : همه مشکلات قابل حل هستند و مشکلات کشور در زمان حاضر در مقایسه با مشکلات زمان دفاع مقدس به طور قطع کمتر است.
به پته وی فکر کردن برای حل دقیق مشکلات مردم امری ضروری است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان با تاکید بر حمایت همه جانبه از بخش خصوصی، اضافه کرد : فعالیت بخش خصوصی با ایجاد اشتغال نقش موثری در رونق و توسعه اقتصادی دارد و باعث پویایی جامعه شود.
رییس اتاق بازرگانی ،صنایع ،معادن و کشاورزی استان سمنان گفت : رویکرد کمیته قضایی استان رفع مشکلات و موانع واحدهای تولیدی، تسهیل در امور و جلوگیری از توقیف ماشین آلات و جلوگیری از ورشکستی واحدهای تولیدی است.
علی اصغر جمعه ای با تاکید بر تبلیغ و ترویج فرهنگ خرید کالای ایرانی، افزود : انجمن ها و تشکل ها در حوزه نساجی در تشویق مردم به خرید کالای ایرانی موفق عمل کرده اند.
وی اظهارداشت : خرید کالای ایرانی توسعه و رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال را به دنبال دارد.
در سال 96 از 11 نشست شورای گفت و گوی برگزار شده 52 مصوبه تصویب شد که از این تعداد 29 مورد استانی و 23 مصوبه ملی بوده است.
یکهزار و 800 واحد تولیدی در استان سمنان فعالیت دارد.
6026/7342
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.