به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عباس امینی در نماز جمعه این هفته شاهرود در مسجد مدرسه قلعه این شهر ، افزود: مردم عراق ، سوریه ، یمن ، بحرین ودیگر کشورها به خوبی احساس کرده اند که ایران به دنبال منافع مادی نبوده و نیست.
وی اظهارداشت : همانطور که امام خمینی (ره) در آغاز نهضت اسلامی اعلام کردند، مردم ایران حامی مردم مظلوم بودند و در چهاردهه از عمر انقلاب اسلامی این نکته به اثبات رسیده است.
امینی با برشمردن موفقیت ها و ناکامی های سال 96 بیان کرد: انتخابات ریاست جمهوری با مشارکت گسترده مردم ، شکست هیمنه داعش ، ناکامی های غرب علیه کشورمان در سازمان های بین المللی ، راهپیمایی عظیم 22بهمن و نیز هوشیاری مردم در جدا ساختن صف خود از اغتشاشگران بخشی از موفقیت های مردم و نظام اسلامی بوده است.
وی در باره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد : مردم ایران همواره در تعیین سرنوشت خود مشارکت کرده و هیچ گاه به یاوه گویی های استکبار و ضد انقلاب توجه نمی کنند.
امام جمعه شاهرود در باره شکست داعش تصریح کرد : آمریکا و رژیم اسراییل به همراه دیگر مستکبران داعش را برای یک دوره 20 تا 30 ساله درست کرده بودند تا پس از فتح عراق وسوریه به مقابله با نظام اسلامی ایران بپردازد.
وی اضافه کرد : داعش و دیگر تروریست ها پیاده نظام استکبار بودند تا صفوف مقاومت را در منطقه بشکنند و برای رژیم اسراییل حاشیه امنیت بالایی درست کنند.
خطیب جمعه شاهرود به اعتراض گروهی از مردم در ماه دی اشاره کرد و گفت : برخی از کارگران و بازنشستگان مشکلاتی داشتند و با این راهپیمایی می خواستند به گوش مسوولان برسانند اما ضد انقلاب تلاش کرد از این خواست به حق آن ها سوء استفاده کند.
وی بیان داشت : اما مردم فهیم ایران به خوبی این نقشه ضد انقلاب را شناختند و صفوف خود را از کسانی که به رهبری ، نظام ، پرچم و خود شهدا توهین می کردند، جدا ساختند.
امینی افزود : اجرای مداوم و جدی سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی مسوولان و مردم ، مبارزه با نفوذ استکبار و قاچاق کالا و همچنین مقابله با بحران آب و مسایل خانواده ها در سال 97 اساسی تر پیگیری شود.
امام جمعه شاهرود اظهارداشت : ارتباط و همدلی بین رهبری و مردم زمینه موفیت های بیشتر را فراهم می کند.
وی از مردم خواست رسیدگی به وضعیت محرومان را در آستانه سال جدید در نظر داشته باشند و در جشن های سال نو هم حدود شرعی را رعایت کنند.
/6026/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.