به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عباس امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهرود در مسجد و حسینیه مدرسه قلعه این شهر، افزود : منابع طبیعی ثروت نسل آینده بوده و نباید برای گرامیداشت آن فقط به یک هفته اکتفا کرد.
وی با اشاره به روز زن و گرامیداشت مقام مادر، تاکید کرد : مادران نقشی ارزنده در تحکیم بنیان خانواده دارند و بهترین مربیان نسل بشر هستند.
خطیب جمعه شاهرود به تشریح بخشی از سخنان دیروز رهبر معظم انقلاب در خصوص جایگاه زن مسلمان پرداخت و گفت : زن اسلامی تعریف جداگانه خود را دارد و گاهی برخی در جامعه تکریم زن را با الگوی غربی ارایه می کنند.
امینی اضافه کرد : دشمنان سرمایه های سنگینی را خرج می کنند که حجاب و عفاف را از زن و مرد مسلمان بگیرند و گله رهبر معظم انقلاب از افرادی بود که در داخل کشور به این حرف ها دامن می زنند.
امام جمعه شاهرود به توصیه های رهبری به مداحان اشاره کرد و افزود : مداحان وظیفه دارند تا با تقویت معرفت و ایمان خود به روشنگری سیاسی بپردازند.
همچنین پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شاهرود چندین اصله نهال از سوی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شاهرود به نمازگزاران اهدا شد.
7359/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.