در این مطلب آمده است : مردی در کنار رودخانه‌ای ایستاده بود. ناگهان صدای فریادی را می‌شنود و متوجه می‌شود که کسی در حال غرق شدن است. فوراً به آب می‌پرد و او را نجات می‌دهد. اما پیش از آن که نفسی تازه کند فریادهای دیگری را می‌شنود و باز به آب می‌پرد و دو نفر دیگر را نجات می‌دهد. اما پیش از این که حالش جا بیاید صدای چهار نفر دیگر را که کمک می‌خواهند می‌شنود. او تمام روز را صرف نجات افرادی می‌کند که در چنگال امواج خروشان گرفتار شده‌اند غافل از این که چند قدمی بالاتر دیوانه‌ای مردم را یکی یکی به رودخانه می‌انداخت.
برخی مدیران و سازمانها این گونه عمل می‌کنند. در این سازمان‌ها به جای درمان ریشه، به کندن برگ‌های زرد رغبت بیشتری نشان داده می‌شود. که در این بین می‌توان به مدیریت فوتبال استان اشاره‌ای داشت در ده سال اخیر حداقل بیش از دهها کلاس مربیگری در سطح شهرهای استان گذاشته شده است و اگر میانگین در هر سال فقط به یک کلاس هم اشاره داشته باشیم در این ده سال اخیر یعنی باید دویست و پنجاه مربی در حال فعالیت باشند ولی متاسفانه باید اذعان داشت بسیاری از مربیانی هم که در حال فعالیت هستند در کلاس‌های مربیگری شرکت نکرده‌اند و آنهایی هم که با شوق و علاقه وارد این حرفه شده‌اند، همان افرادی هستند که توسط مدیران حاکم بر فوتبال به رودخانه پرتاپ می‌شوند و هر از گاهی چند دلسوز و پیشکسوت برای نجات آنها از این امواج خروشان وارد می‌شوند ولی هیچ فایده‌ای ندارد چون سکان فوتبال به دست چنین افرادی سپرده شده است که قبلا هم امتحان خود را پس داده‌اند و جز نابودی و رسیدن به مسایل حاشیه‌ای هیچ عملکرد مثبتی نداشته‌اند و در این بین هیچ نظارتی هم بر عملکرد آنها نبوده و نیست، شاید آقایان بالادستی هم از داشتن چنین مدیرانی راضی‌تر هستند تا حضور برخی از مدیران موفق که بتوانند باعث تحول و رونق این رشته ورزشی شوند.
به هر حال هنر این مدیران که به صورت غیر قانونی در این فصل به تیمداری هم مشغول بودند سقوط نماینده استان از لیگ دو به لیگ سه کشور بوده است! و بدتر آن که در بیست سال اخیر هیچ نماینده‌ای از استان در لیگ سه حتی نتوانسته سهمیه خود را حفظ کند و همیشه با سقوط همراه بوده است در رده‌های پایه هم که آنقدر وضعیت اسف‌بار و نگران‌کننده است که جز نابودی هیچ حاصلی نداشته است. با تمام این اتفاقات معلوم نیست که بدتر از شرایط فعلی چه باید باشد تا برخی‌ها با یک عذرخواهی ساده از سمت‌های خود استعفا دهند ! نکته اینکه برخی‌ها تنها چیزی که برای آنها مهم نیست احترام به افکار عمومی و خواسته اهالی ورزش است فقط اینکه آنها باید به هر قیمتی میز خود را حفظ نمایند.
6026/7342
*خبرنگار: الناز ملکی **انتشار دهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.