به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینیان در جمع راهپیمایان 22 بهمن این شهرستان افزود : مردم با حضور خود بار دیگر به ندای ولایت و رهبری لبیک گفته و نشان دادند همواره از جمهوری اسلامی حمایت می کنند.
وی راز ماندگاری انقلاب را استواری و حضور مردم در صحنه دانست و تصریح کرد : مسوولان باید با بیان و تنظیم صحیح سیاست های کلان کشور، مشکلات را حل کرده و از مسیر شهدا خارج نشوند.
وی نگه داشتن مردم در صحنه را یکی دیگر از رازهای ماندگاری انقلاب ذکر کرد و گفت: امروز پایه های نظام و انقلاب بر دوش مردم است و مردم از مسوولان تقاضا دارند آنچه در آرمان شهدا و امام بود در مسیر درست تقویت شود.
حسینیان با بیان این که مردم ایران همواره از عزت، شرافت و استقلال خود دفاع می کنند، ادامه داد : امروز باید مراقب نفوذ دشمن باشیم چرا که دشمن با حضور در شبکه های اجتماعی و ماهواره ها برای ضربه زدن به انقلاب در تلاش است.
وی تصریح کرد : مردم و مسوولان هرگز نباید از وحدت و همدلی غافل شوند و با حضور در صحنه و حماسه آفرینی، پشتیبانی خود را از نظام اعلام کرده و
دولت با بررسی و حل مشکلات، مردم را حمایت کند.
امام جمعه دامغان اضافه کرد : ملت ایران مردمی غیور و شجاع هستند و با خون خود نوشته اند که هیچ گاه زیر سلطه بیگانه نرفته و از عزت، شرافت، دین، اقتدار و عزت خود دست بر نخواهند داشت.
قشرهای مختلف مردم دامغان با حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال بار دیگر عشق و علاقه و وفاداری خود را به انقلاب اسلامی نشان دادند.
این راهپیمایی در شهر دامغان از میدان شهدا به سمت میدان امام خمینی (ره) برگزار شد.
9856/6026
خبرنگار: میثم اسماعیلی** انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادهای استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.