به گزارش ایرنا، حسین مظفر روز یکشنبه در جمع راهپیمایان 22 بهمن در میدان امام شهرستان سمنان با تاکید بر حفظ انسجام ملی و استمرار وفاداری ملت به انقلاب اسلامی افزود : ملت ایران باید بر آرمان‌ها پایبند بماند زیرا مردم برای ارزش‌های دینی انقلاب کردند و این شیوه باید ادامه داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد : این نظام، یک پدیده الهی و معجزه قرن است و باید با چنگ و دندان حفظ شود و کسانی که به ایران پشت کنند به زباله‌دان تاریخ خواهند رفت.
وی اظهارداشت : جمهوری اسلامی ایران مستقل‌ترین کشور در جهان است که وابسته به شرق و غرب نیست و مردم تصمیم‌ساز این حکومت هستند.
وی خاطرنشان کرد : شعار امام راحل از ابتدا نه شرقی نه غربی و از مهم‌ترین دستاورد انقلاب نیز تحقق شعار استقلال بوده که ملت ایران طبق آن، استقلال خود را حفظ کردند.
مظفر خاطرنشان کرد : ایران اسلامی به برکت فداکاری‌ها و ایثارگرای شهیدان ، اکنون نقطه آمال انسان‌های حق‌گرای عالم است و فرهنگ و تمدنی عظیم را فراروی انسان‌های عالم قرار داده است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اسلام‌گرایی و خداگرایی ملت و رهبری امام راحل را عوامل پیروی انقلاب اسلامی برشمرد و ادامه داد : امام راحل توانست نیروی خدادادی در مردم بسیج کند تا با اراده پولادین در راه ارزش‌ها به پیروزی برسند و نقش کلیدی رهبری در این انقلاب اثرگذار بود.
وی عامل مهم و سوم را نقش کلیدی مردم و حضور و پایداری آنان و حمایت از رهبری ذکر و اضافه کرد : امام امت با ایجاد وحدت بین آحاد مردم توانست مانند نخ تسبیحی این ظرفیت‌ها را به هم پیوند بزند.
مظفر با تاکید بر اینکه ملت باید قدر ولایت فقیه و نظام ولایی را بداند، تصریح کرد: به فرموده رهبری عبور از قله‌‌های عزت با استقامت و پایداری ممکن است و همه باید به این فرموده رهبری توجه کنند.
وی با اشاره به اینکه حضور پررنگ مردم در حماسه 22 بهمن در وهله اول تبعیت از رهبری و حفظ جوهره انقلاب است، خاطرنشان کرد: مسوولان کشور باید به معنای واقعی خادم مردم باشند و با عملکرد خود خدمت صادقانه به مردم را به اثبات برسانند.
6026
*خبرنگار: محدثه عباسی **انتشار دهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.