به گزارش ایرنا، سید شهاب الدین چاوشی روز یکشنبه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن سمنان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: امروز همه دنیا مشاهده می‌کنند که مردم در پیروی از رهبری چه حماسه‌ای ماندگار آفریدند.
وی با تاکید بر حضور خودجوش و همه‌جانبه مردم استان در راهپیمایی 22 بهمن ، خاطرنشان کرد : تاثیر جهانی این حضور شکوهمند ناامیدی دشمنان از دسیسه‌های مختلف علیه نظام اسلامی و شادمانی دوستداران انقلاب است.
استاندار سمنان، پیام حضور مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال را پایداری مردم پای انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: این حضور نشان داد مردم ایران تا آخرین لحظه پای انقلاب ایستاده‌اند.
چاوشی با اشاره به همراهی مردم و مسوولان در راهپیمایی 22 بهمن، افزود: با همراهی مردم و مسوولان تحت رهبری ولایت فقیه، مشکلات کشور در تمام عرصه‌ها حل خواهد شد.
وی اضافه کرد: همراهی مردم و مسوولان در راهپیمایی امروز نشان داد در نظام اسلامی همه بیش از گذشته در حفظ ارزش‌های انقلاب در مسیر واحد در حرکتند.
استاندار سمنان بیان کرد: مشکلات و معضلات کشور با همین حضور یکپارچه در موضوعات مختلف حل خواهد شد و برطرف‌شدن مسائل به حضور یکپارچه مردم وابسته است.
راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن همزمان با سراسر کشور در 60 نقطه استان برگزار شد.
در سی و نهمین دهه فجر انقلاب اسلامی، 461 طرح با صرف سه هزار و 127 میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی 73 طرح با 10 هزار و 537 میلیارد ریال آغاز شده است.
6103/6026
خبرنگار: مصطفی دهقان** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.