ابوالفضل حسن بیگی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : حضور منسجم و همراه با وحدت مردم و مسوولان در کنار هم سبب خنثی شدن توطئه های دشمنان انقلاب می شود.
وی اظهارداشت : انقلاب اسلامی ثمره مجاهدت‌، رشادت‌ و شهادت هزاران نفر است که در راه این مکتب خون داده‌اند که امروز پس از گذشت چهار دهه شاهد عزت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی در همه عرصه ها هستیم.
حسن بیگی دهه فجر را حاصل تلاش و مجاهدت های امام راحل (ره)، مردم همیشه در صحنه و رهبری آیت الله خامنه ای دانست و گفت : امروز حقانیت اهداف متعالی امام و اندیشه و مکتب او بر همگان نشان داده شده است و ایران توانسته توفیقات عالی را در همه جهت ها کسب کند و قدرت خود را روز به روز افزایش دهد.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : امروز نا امنی، معضل بسیاری از کشورهای اروپایی است در حالی که بیش از 85 میلیون ایرانی استوار ایستاده و در کنار ولایت فقیه خود، همواره در صحنه های مختلف حضور دارند.
وی ادامه داد : از بدو انقلاب تاکنون این کشور مورد هجمه‌های مختلف نظامی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دشمن واقع شده که هر بار با هوشیاری و ایستادگی مردم نقشه‌های استکبار نقش بر آب شده است که در این راه نقش مردم از جمله پیروزی انقلاب و دفاع مقدس بی‌بدیل است.
راهپیمایی 22 بهمن فردا روز یکشنبه همزمان با سراسر کشور در استان سمنان برگزار می شود.
در دهه فجر امسال، 60 طرح عمرانی و اقتصادی با صرف 624 میلیارد و 106 میلیون ریال اعتبار، در شهرستان به بهره برداری رسید.
9856/6026
خبرنگار: میثم اسماعیلی** انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادهای استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.