به گزارش خبرگزاری خبرانلاین نورعلی غلامحسین نیا سماکوش در این نشست با اشاره به این مطلب که ترویج فرهنگ مطالعه باید به یک دغدغه همگانی تبدیل شودبیان داشت:نهادینه کردن فرهنگ مطالعه نیاز به برنامه ریزی داردوبایدهمه مسوولان ، مردم به ویژه نهادهای فرهنگی کمک کنند.
وی از برگزاری برنامه های متعدد فرهنگی در کتابخانه های عمومی سراسر استان سمنان خبر داد و گفت:برنامه های فرهنگی موجب جذب مخاطبان به کتابخانه ها می شود.
مدیر کل کتابخانه های عمومی استان سمنان خواستار برگزاری برنامه های فرهنگی مشترک مانند:رونمایی کتاب،نقد کتاب ، نشست کتاب خوان وفعالیت تحقیقاتی و پژوهشی در حوزه کتاب ومطالعه با همکاری دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی شد.
رئیس دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی مهدیشهرنیز،با اشاره به این مطب که این دانشگاه دارای دانشجویان رشته کتابداری است گفت:این دانشجویان علاقه بسیاری برای فعالیت فرهنگی به ویژه در حوزه کتاب دارند.
علی اکبر امین بیدختی افزود: فعالیت دانشجویان کتابداری در این حوزه نه تنها موجب تجربه کاری آنها در رشته تحصیلی خواهد شد بلکه به پیشرفت دانشجویان هم کمک خواهد کرد.
وی افزود:این دانشکده آمادگی لازم را جهت همکاری برای برنامه های فرهنگی مشترک در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و حوزه کتاب طی تفاهم نامه ای با اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان دارد.

 

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 856856
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.