به گزارش ایرنا، حسن حسن‌زاده روز سه شنبه در همایش 'معروف بزرگ، حفظ نظام اسلامی' در امام زاده یحیی سمنان افزود : امر به معروف و نهی از منکر احیاگر جامعه اسلامی بوده و نهضت عاشورا بر همین مبنا شکل گرفته است.
وی اظهار داشت : نهادینه شدن این 2 فریضه و اجرای درست آن، سعادت و تکامل هر جامعه را به همراه دارند که نباید از آن غافل بود.
وی ادامه داد : امربه معروف و نهی از منکر، منحصر به یک یا 2 موضوع جزیی نیست و گستره وسیعی دارد که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.
فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان ادامه داد : امروز اگر شاهد حضور مدافعان حرم در هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای کشور هستیم به اعتبار و برکت امر به معروف و نهی از منکر بوده که بسیار ارزشمند است.
وی با اشاره به اینکه بزرگترین امر به معروف، ایجاد نظام اسلامی و حفظ حکومت اسلامی است، تصریح کرد : به تبع این معروف بزرگ باید همه معروفات و منکراتی که منجر به دوام و قوام نظام است به درستی شناخته شوند.
حسن‌زاده با بیان این که هر مولفه‌ای که باعث تقویت نظام اسلامی شود معروف است ، اضافه کرد : مقابله با تکفیری‌ها مبارزه با منکر است و تلاش برای استقرار جبهه اسلامی و گسترش سنگر جمهوری اسلامی جزو معروفات است.
به گزارش ایرنا، در این نشست شماری از مسوولان دستگاه اجرایی و اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان حضور داشتند.
استان سمنان بیش از چهار هزار نفر و در مرکز استان نیز بیش از 2 هزار و 500 نفر در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر آموزش دیده‌اند که بیش از 600 نفر به صورت رسمی در شهرستان سمنان فعالیت دارند.
6026
*خبرنگار: محدثه عباسی **انتشار دهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.