به گزارش ایرنا، سید شهاب الدین چاوشی روز یکشنبه در آیین بهره برداری همزمان 24 طرح عمرانی و اقتصادی سرخه در فرهنگسرای باران این شهر افزود : مسوولان باید مشکلات مردم را رفع کرده و به فکر نیازمندان باشند.
وی اظهارداشت : مسوولان باید زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنند زیرا هدف انقلاب اسلامی کسب رضایت و خدمت به آحاد جامعه بوده و بر این اساس باید فعالیت هایی برای کسب رضایت مردم انجام شود.
وی خاطرنشان کرد : همه مردم از این انقلاب سهم دارند و همه باید برای حفظ آن تلاش کنند و اجازه ندهند جوانان در برابر وسوسه های دشمنان فریب بخورند.
استاندار سمنان اضافه کرد : امروز دشمنان ایران اسلامی می‌خواهند امنیت و آرامشی را که در کشور حاکم است را از ما بگیرند پس ما نباید با شانه خالی کردن از زیر بار مسوولیت ،بهانه به دست آنان بدهیم.
چاوشی تصریح کرد : همه اقشار مردم در ایران برای انقلاب اسلامی خون دادند پس انقلاب فقط متعلق به یک قشر خاص نیست و متعلق به همه اقوام و مذاهب است و باید همگی پاسدار انقلاب باشیم.
به گزارش ایرنا، درچهارمین روز از دهه فجر، بهره برداری از 24 طرح عمرانی و اقتصادی این شهرستان با 174 میلیارد ریال آغاز شده است.
در دهه فجر امسال بیش از 461 طرح با صرف سه هزار و 120 میلیارد ریال اعتبار در استان سمنان به بهره برداری رسیده است.
استان سمنان بیش از 700 هزار و شهرستان سرخه دستکم 15 هزار تن جمعیت دارد.
7339/6026
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.