به گزارش خبرنگار ایرنا ، سید محمد حسینی شنبه شب در جمع مردم روستای دیزج شهرستان شاهرود در مسجد حضرت ابوالفضل این روستا در حاشیه آیین بهره برداری از نخستین میدان شهدای مدافع حرم ( شهید حججی ) افزود:مردم در دوران دفاع مقدس با پشتیبانی از ولی فقیه و بدون عقب نشینی از آرمان های انقلاب در برابر صدام که آمریکا و همه دنیا از وی حمایت می کردند، با دست خالی ایستادگی کردند.
وی ادامه داد: هرچند که مشکلات اقتصادی در کشور به چشم می خورد ولی همانند دوران دفاع مقدس گوش به فرمان ولی فقیه پیروز این میدان خواهیم بود.
وی با بیان اینکه کارشهدای مدافع حرم سخت تر از رزمندگان دوران دفاع مقدس بود ، تاکید کرد: دفاع از حرم و جنگیدن دور از میهن با آن همه حشتی که داعش در دل مردم منطقه و جهان افکنده بود هنر و ایثار شیر مردان بسیجی را می طلبید.
وی تاکید کرد: با حضور و حمله داعش و جنایات فجیع آنها در سوریه بیشتر جهانیان و حتی برخی سیاستمداران داخل کشور، کار نظام سوریه را تمام شده می دانستند.
وی با اشاره به اینکه داعش تسلط بر تمامی مناطق مسلمان نشین را در سر می پرورانید ، افزود : در این شرایط دفاع از کشور بیرون از مرزهای جغرافیایی کار بسیار درستی بود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم گفت: با همه هجمه های تبلیغاتی دشمنان انقلاب اسلامی بر روی جوانان نسل چهارم انقلاب ، شهیدانی مانند محسن حججی با نثار جان خودغیرت مردان ایرانی را در دفاع از آرمان ها به نمایش گذاشتند.
حسینی تاکید کرد: تا زمانی که فرهنگ شهادت در جامعه ما طنین انداز و زنده است دشمن هرگزبر ما پیروز نمی شود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم مطالبه گری را وظیفه مردم خواند و گفت: مسئولان نیز باید جوابگوی مردم و خون شهدا باشند.
وی با بیان اینکه در هر زمان و عرصه ای که پیرو رهبری بودیم به پیروزی رسیده ایم ، افزود: اقتدار نظام اسلامی در عرصه نظامی و عرصه های علمی منافع آمریکا را به خطر انداخته است .
در این آیین از رضا نوری یکی از هنرمندان پیشکسوت هنرهای تجسمی و سفالگری که آثاری در این رشته از خود برجا گذاشته است با اهدای لوح تقدیر شد.
نوری طراح و سازنده نازکترین خشت جهان به اندازه 80 در 40سانتی متراست.
7358/6167 خبرنگار : سروش مولانا *** انتشار دهنده : محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.