به گزارش ایرنا، مهدی جمال روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری اردوی فرهنگی مرکز پستی این کانون، افزود: این اردو به منظور آشنایی با اهداف انقلاب برای دختران روستایی برگزار شده است.
وی فعالیت کمیته کودک و نوجوان دهه فجر این کانون را تخصصی اعلام و تاکید کرد : کانون پرورش فکری کودکان در دهه فجر از چهار جلد کتاب در بخش های مربوط رونمایی می کند.
به گفته وی هم زمان با رونمایی از کتاب های کانون پرورش فکری، نمایشگاه طلوع نور به عنوان فعالیت جانبی برای آشنایی کودکان و نوجوانان با متن انقلاب برگزار می شود.
جمال با اشاره به ظرفیت های فرهنگی نوجوان این استان، تصریح کرد : برای برگزاری عکاسی با عنوان عکاسی شکوه شهر به منظور شناسایی هنرمندان نوجوان در این زمینه به زودی فراخوان داده می شود.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان دیدار با خانواده شهدای نوجوان را از دیگر برنامه های دهه فجر این ذکر کرد .
وی به پیوند کانون پرورش فکری کودکان و مدارس اشاره و اضافه کرد : با افزایش همکاری و هم افزایی این دو نهاد، ظرفیت های هنری و فرهنگی سمنان بیشتر از گذشته شناسایی و معرفی می شود.
وی تصریح کرد : از مجموع 42 هزار و 851 تن عضو کنونی کانون، 13 هزار و هشتصد و هفتاد تن، اعضای روستایی هستند.
وی کتاب های موجود در کتابخانه های این کانون در استان رابیش از 276 هزار جلد اعلام کرد و افزود : سعی بر این است تا پایان سال 97، موجودی کتاب های کانون پرورش فکری کودکان به 400هزار جلد برسد.
به گزارش ایرنا، بهره برداری بیش از 461 طرح در دهه مبارک فجر با صرف سه هزار و 120 میلیارد ریال اعتبار در استان سمنان آغاز شده است.
ا6026
*خبرنگار: سارا خدادادی ** انتشار دهنده :جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.