به گزارش ایرنا، سید عباس دانایی شامگاه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در سالن اجتماعات فرمانداری افزود : از مجموع این طرح ها 37 طرح عمرانی و هفت طرح اقتصادی و تسهیلاتی است.
وی اظهار داشت : از هفت طرح اقتصادی سه طرح مربوط به اداره دامپزشکی ، 2 طرح جهاد کشاورزی و 2 طرح مربوط به سازمان صنعت، معدن و تجارت است.
وی اضافه کرد : با بهره برداری از شمار طرح ها زمینه اشتغال 110 تن را فراهم کرده است.
دانایی با بیان این که 37 طرح عمرانی با بیش از 450 میلیارد ریال اعتبار در این ایام به بهره برداری می رسد، خاطرنشان کرد: 30 میلیارد ریال اعتبار از این مقدار مربوط به طرح های مناطق روستایی است.
وی تصریح کرد : شرکت توزیع برق با 13 طرح و دهیاری ها با هفت طرح بیشترین طرح آماده بهره داری در هفته گرامیداشت دهه فجر را به خود اختصاص دادند.
به گفته وی در دهه فجر امسال 11 طرح با بیش از 231 میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد.‌
وی گلباران مزار شهدا، ملاقات عمومی مسوولان دستگاه های اجرایی با مردم قبل از نماز مغرب و عشا در مسجد اهل بیت شهرک گلستان ، رژه موتورسواران، اجرای طرح 10 شب 10 مسجد را از جمله برنامه های هفته گرامیداشت دهه فجر در این شهرستان برشمرد.
به گزارش ایرنا ، 99 طرح عمرانی و اقتصادی با 2 هزار و 560 میلیارد ریال اعتبار، در دهه فجر سال گذشته در شهرستان سمنان به بهره برداری رسید.
7334/6026/
خبرنگار: الناز ملکی * انتشار : جانعلی فتحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.